  • Data: 2021-04-13 14:04:13
    Temat: Re: RODO
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 13 Apr 2021 04:48:46 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:

    > I tak z głupia frant ze standardową ofertą czy z czymś lepszym?

    Raczej ze standardowa, tzn "zero oplat"

    > Jak nie masz kredytu to jedynie ratować może ich to, że spłacasz te KK z tego
    konta.

    A to ma jakies znaczenie ?

    > No i oczywiście jeśli masz zgody marketingowe w santander.

    Zgody moze i mam, niech dzwonia i oferuja.
    Ale czy ich upowaznialem do grzebania w BIK i przetwarzania danych z
    tamtad ?

    Do sprawdzania w BIK to ich pewnie upowaznilem gdzies tam przy okazji.

    > Warto, ale może nie być wolno.
    > Bo w BIK chyba nie wolno im grzebać bez uzasadnionej przyczyny - no
    > chyba że "marketing produktów własnych" jakoś do katalogu
    > "uzasadnionych przyczyn" został wciągnięty.

    RODO wydaje mi sie ze marketing bardo szanuje, niekoniecznie nawet
    wlasny :-)

    J.