  • Data: 2021-04-13 16:46:54
    Temat: Re: RODO
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 13 kwietnia 2021 o 16:18:02 UTC+2 J.F napisał(a):

    > A juz nawet nie pytalem, ale nazwa cos sugerowala, ze bez 10 pyk.

    Może tak, ale pewnie tylko na rok.
    Taka jest obecnie promocja dla kart visa (silver oraz platinum) - rok darmowości bez
    warunków, do 600zł moneyback 1% (max. po 50zł przez 12 miesięcy), 100zł za kartę
    dodatkową, 100zł za przelew z karty (chyba się opłaca, minimalna suma to 1k a
    prowizja jest chyba mniejsza niż 10% - i oczywiście od razu można spłacić).
    Warunek - nie można mieć w santanderze kredytówki visa na dzień 31.01.2021 - czyli
    np. można było mieć kredytówkę mc.

    kartę, np. w platinum - wbrew pozorom nie jest trudno dostać, wystarczy min. limit
    10k, a jak masz "klika" to nie wymagają dokumentów na min. 10k/mc dochodu - tylko
    trzeba lekko obejść prawdę i tak dochód potwierdzić ;>
    > Ale to ostatnio? Bo banki narzekaja na zepsucie rynku :-)

    1 kwietnia - więc jeszcze muszę sprawdzić, czy w maju naprawdę zwrot przyjdzie ;>
    Ale zepsuły się banki, działy retencji pokasowane i oferty zatrzymujące odchudzone na
    maxa - kiedyś to dostawało się taki bonus przy groźbie zamknięcia dowolnej KK, teraz
    tylko dla platyn (ew. world - będziemy niedługo testować).

    karty kredytowej" i jeśli co miesiąc idzie do citi z konta w santander przelew z
    tytułem "spłata karty kredytowej" - to nie trzeba nawet rosyjskiej baśni, żeby coś z
    tego wywnioskować, nie?

    > Ale co ich to obchodzi, czy raczej - co im daje?

    Podstawę do stwierdzenia "Bo ma pan dwie karty kredytowe w innych bankach" - która
    nie naraża ich na zarzuty karne.

    > Poza tym przelew idzie, ale pod haslem "przelew".

    Nawet jeśli, to pewnie inne banki wiedzą, jaki zakres numerów kont w mBąku i citku
    jest przypisany do kart kredytowych.