  • 1. Data: 2004-01-19 11:59:09
    Temat: Pytanie na temat vw e-direct
    Od: mariusz <k...@o...pl>

    Witam Serdecznie

    Jestem zainteresowany tym bankiem
    Co powiecie na temat tego banku czy warto ??? czy nie
    Pozdrawiam
    mariusz

  • 2. Data: 2004-01-19 12:01:40
    Temat: Re: Pytanie na temat vw e-direct
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Co powiecie na temat tego banku czy warto ??? czy nie

    Jezeli nie przeszkadzac Ci bedzie offline'owy system transakcyjny, opózniona
    aktualizacja salda karty, brak calodobowej infolinii to wiecej przeciwskazan
    nie widze ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2004-01-19 12:58:30
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "mariusz" <k...@o...pl> napisal w wiadomosci
    > Witam Serdecznie
    >
    > Jestem zainteresowany tym bankiem
    > Co powiecie na temat tego banku czy warto ??? czy nie

    Warto jako skarbonka o wysokim oprocentowaniu (Pluskonto) i dla karty do
    wyplat z dowolnych bankomatów (e-direct), ale jako podstawowe konto polecam
    jednak ekonto w mbanku.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 4. Data: 2004-01-19 15:18:33
    Od: z...@p...onet.pl

    > Jezeli nie przeszkadzac Ci bedzie offline'owy system transakcyjny, opózniona
    > aktualizacja salda karty, brak calodobowej infolinii to wiecej przeciwskazan
    > nie widze ;-)))

    ...to dodam jeszcze: brak możliwości zakładania zleceń z wyprzedzeniem
    większym niż 6 miesięcy.

  • 5. Data: 2004-01-19 15:58:22
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl>

    > ...to dodam jeszcze: brak możliwości zakładania zleceń z wyprzedzeniem
    > większym niż 6 miesięcy.

    A to numer - ciekawe co im przeszkadza pozniejszy termin !
    Nie widzę logicznego uzasadnienia i chyba w zadnym banku sie z tym nie spotkałem
    *** blad ***

  • 6. Data: 2004-01-19 16:38:46
    Od: z...@p...onet.pl

    > A to numer - ciekawe co im przeszkadza pozniejszy termin !
    > Nie widzę logicznego uzasadnienia i chyba w zadnym banku sie z tym nie
    spotkałem

    ...też nie widzę, tym bardziej, że podmiana "6" na (przynajmniej) "12" nie
    wymaga dużego nakładu pracy dla dokonania 'kosmetycznej' poprawki systemu.

    Jeśli ktoś z VWB czyta ten wątek - prośba o uwzględnienie w.w. uwagi :)

  • 7. Data: 2004-01-19 17:34:26
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl>
    > ...też nie widzę, tym bardziej, że podmiana "6" na (przynajmniej) "12" nie
    > wymaga dużego nakładu pracy dla dokonania 'kosmetycznej' poprawki systemu.

    a moze nie liczyli sie z tym, ze ktos dluzej wytrzyma e-direct niz 6 miesiecy
    :-))

    klient ktory wklepałby zlecenie do wykonania za rok potem nie chciałby się z tym
    bankiem rozstać :-)))
    *** blad ***

  • 8. Data: 2004-01-19 18:29:24
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > ...też nie widzę, tym bardziej, że podmiana "6" na (przynajmniej) "12" nie
    > wymaga dużego nakładu pracy dla dokonania 'kosmetycznej' poprawki systemu.

    Ale zdecydowanie przerasta VWBD. Jak zresztą wiele spraw.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info