  • 1. Data: 2004-01-19 11:19:48
    Temat: Lukas zaniemogl?
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    Czy orientuje sie P.T. Ktos kiedy Lukas (internetowy) "powstanie z popiolow"
    ;-)?
    Pozdrawiam!
    PL

  • 2. Data: 2004-01-19 11:36:58
    Temat: Re: Lukas zaniemogl?
    Od: SebCz <n...@a...pl>

    Dnia Mon, 19 Jan 2004 12:19:48 +0100, PL <p...@p...pl> napisał:

    > Czy orientuje sie P.T. Ktos kiedy Lukas (internetowy) "powstanie z
    > popiolow"
    > ;-)?
    > Pozdrawiam!
    > PL

    SOA #1 - U mnie działa :)

    A przy okazji dowiedziałem się, że są w Lukasie dwa rodzaje Telekodów :))

    Jeden 'normalny' (dostęp do Lukaslinii) i jeden 'taki niezupełny', który
    umozliwia jedynie wygenerowanie hasła do www. Przy czym gdy mam ten drugi,
    to nie mogę złożyć telefonicznej dyspozycji, żeby jednak mieć pierwszy -
    ponoć da się to zrobić, ale - znowu na piechotkę do placówki, grrrr.....

    --
    ______
    Pozdrowienia

  • 3. Data: 2004-01-19 13:20:47
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    > SOA #1 - U mnie działa :)
    =======================
    ad.1. Fakt: podniosl sie :-).
    ad.2. Nie wiem :-(.

  • 4. Data: 2004-01-19 15:38:21
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > SOA #1 - U mnie działa :)

    czesc
    a co to "SOA #1" ?...
    ja probuje https://e-bank.lukas.com.pl/ i nie dzila juz od wczoraj...
    a wchodze na http://lukasbank.pl i klikam w "Zaloguj sie do lukas e-banku"
    zielony napis u dolu stroiny oraz w "Zaloguj sie" granatowe litery na
    zielonym pasku w prawym gornym rogu...
    i nic!
    co zrobic, co to jest za parametr "SOA#1" ? (ciemna masa ze mnie ;) )
    dzieki
    zbyszko janke

  • 5. Data: 2004-01-19 15:43:52
    Od: SebCz <n...@a...pl>

    Dnia Mon, 19 Jan 2004 16:38:21 +0100, <j...@p...onet.pl> napisał:

    > czesc
    > a co to "SOA #1" ?...

    To nie parametr :)

    SOA - Standardowa Odpowiedź Administratora (jakiegoś systemu).
    Ja nim oczywiscie nie jestem, ale przy zgłaszaniu jakiegoś problemu do
    Admina najczesciej uslyszysz taka wlasnie odpowiedz :)

    --
    ______
    Pozdrowienia

  • 6. Data: 2004-01-19 15:52:17
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > SOA - Standardowa Odpowiedź Administratora (jakiegoś systemu).
    > Ja nim oczywiscie nie jestem, ale przy zgłaszaniu jakiegoś problemu do
    > Admina najczesciej uslyszysz taka wlasnie odpowiedz :)

    dzieki ;)))
    janke

  • 7. Data: 2004-01-19 16:48:49
    Od: z...@p...onet.pl

    > Czy orientuje sie P.T. Ktos kiedy Lukas (internetowy) "powstanie z popiolow"
    > ;-)?

    Skąd piszesz? Bo widzę, że niektórym L. działa, a nam nie - i to już od ponad 6
    godzin :(

    Może wisimy na jakimś zdefektowanym kablu?

  • 8. Data: 2004-01-19 16:54:37
    Od: "miecznik" <m...@p...onet.pl>

    > Skąd piszesz? Bo widzę, że niektórym L. działa, a nam nie - i to już od ponad 6
    > godzin :(
    >
    > Może wisimy na jakimś zdefektowanym kablu?

    A ja próbuję się łączyć z samego Wrocławia (dokładnie okolice Mostu
    Grunwaldzkiego). Nie mogłem rano koło 11:00 i nie mogę też teraz koło 18:00.
    Czyli ja próbuję od 7 godzin i nic.

  • 9. Data: 2004-01-19 16:56:30
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    1...@n...onet.pl,
    Użytkownik <z...@p...onet.pl>:

    > Skąd piszesz? Bo widzę, że niektórym L. działa, a nam nie - i to już
    > od ponad 6 godzin :(
    >
    > Może wisimy na jakimś zdefektowanym kablu?

    Bo raz dziala, a dwa razy nie dziala ;)
    (W miedzyczasie raz dzialal, przedtem i teraz nie)

    --
    Robert

  • 10. Data: 2004-01-19 17:21:11
    Od: z...@p...onet.pl

    > Bo raz dziala, a dwa razy nie dziala ;)
    > (W miedzyczasie raz dzialal, przedtem i teraz nie)

    Rzeczywiście, racja, tego nie brałem pod uwagę.

    W takim razie mam cholernego pecha, bo próby >10 logowań były nie udane (w
    różnych przedziałach czasowych).