  • 1. Data: 2004-01-19 10:48:26
    Temat: FW: Reklamacja
    Od: "Boa" <b...@p...onet.pl>

    Poszło do Masterlinka i mBanku.
    Ciekawe, czy się tym ktoś w w/w instytucjach zainteresuje. Jak sądzicie?

    Pozdrr.,
    Boa.

    ------------------------------------
    Dzień dobry,
    17. stycznia 2004 roku miałem umówioną wizytę kuriera firmy Masterlink
    Express w związku z przyznanym kredytem odnawialnym w mBanku. Kurier ten
    miał dostarczyć dokumenty z banku a następnie zabrać je podpisane przeze
    mnie i moją małżonkę.
    Chciałbym złożyć skargę na sposób potraktowania mnie jako klienta mBanku
    przez owego kuriera. Pan ten tak bardzo się spieszył, że nie pozwolił mi na
    przeczytanie treści umowy i wniosku kredytowego, tłumacząc się, że mBank
    wszystkie podpisane przeze mnie dokumenty odeśle mi pocztą i wówczas będę
    miał czas na zapoznanie się z ich treścią, a on teraz nie ma czasu czekać,
    aż ja je wszystkie przeczytam! Dodał, że przecież mam 10 dni na
    zrezygnowanie z kredytu po podpisaniu umowy. Przecież takie postępowanie
    jest skandaliczne! Ten człowiek próbował uniemożliwić mi zapoznanie się z
    treścią dokumentów, na których miałem złożyć swój podpis. Jego aroganckie
    zachowanie i prostackie tłumaczenie się brakiem czasu jest moim zdaniem
    niedopuszczalne. W dokumentach mBanku wyraźnie jest zaznaczone, że przed
    podpisaniem mam obowiązek zapoznać się z ich treścią.
    Nie muszę chyba mówić, że takie zachowanie się kuriera, mimo że nie jest on
    pracownikiem mBanku, ma znaczący wpływ na wizerunek banku w oczach klientów.
    Bardzo proszę o wyciągnięcie odpowiednich wniosków wobec tego Pana. Jako że
    nie znam jego imienia i nazwiska, podaję nr przesyłki umieszczony na liście
    przewozowym: ***. Kurier umówiony był na wizytę przy ul. *** w ***, w sobotę
    17. stycznia między godziną 13:00 a 14:00.

    P.S. Z treścią umowy i wniosku zdążyłem się pobieżnie zapoznać.