  • 1. Data: 2002-11-05 08:14:55
    Temat: Pytanie - Lamerskie
    Od: "Okoliczny" <o...@t...pl>

    Czym podpisac karte bankomatowa VISA electron ?
    dlugopisem? cienkopisem czy jest jakis specjalny pisak ?

    pozdro.

  • 2. Data: 2002-11-05 10:40:56
    Temat: Re: Pytanie - Lamerskie
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Czym podpisac karte bankomatowa VISA electron ?
    > dlugopisem? cienkopisem czy jest jakis specjalny pisak ?

    Tylko i wylacznie grawerka u zlotnika.

  • 3. Data: 2002-11-05 11:11:21
    Od: "Okoliczny" <o...@t...pl>

    > Tylko i wylacznie grawerka u zlotnika.

    :)
    poważnie pytam ...

  • 4. Data: 2002-11-05 11:17:15
    Od: "Robert Wicik" <R...@o...pl>

    Użytkownik "Okoliczny" <o...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Czym podpisac karte bankomatowa VISA electron ?
    > dlugopisem? cienkopisem czy jest jakis specjalny pisak ?

    Długopis będzie OK.
    Najlepszy byłby specjalny pisak, mają czasem w bankach w okienku.
    Cienkopisów nie polecam - zmył mi się po jakimś czasie :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 5. Data: 2002-11-05 11:18:57
    Od: g...@l...mm.pl (Grzegorz Dabrowski)

    Okoliczny napisal:
    > Czym podpisac karte bankomatowa VISA electron ?
    > dlugopisem? cienkopisem czy jest jakis specjalny pisak ?

    http://groups.google.com.pl/groups?th=e0dad1f26ba0c2
    4f

    Pozdrawiam, Grzegorz

  • 6. Data: 2002-11-05 11:55:47
    Od: "Okoliczny" <o...@t...pl>

    "Grzegorz Dabrowski" <g...@l...mm.pl> wrote in message

    > http://groups.google.com.pl/groups?th=e0dad1f26ba0c2
    4f

    > Pozdrawiam, Grzegorz

    Dziekuje Wszystkim za pomoc.

    Pozdrawiam.

  • 7. Data: 2002-11-05 13:01:44
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aq7ul3$o9t$1@news.tpi.pl, o...@t...pl wrote:
    > Czym podpisac karte bankomatowa VISA electron ?
    > dlugopisem? cienkopisem czy jest jakis specjalny pisak ?

    Już wiesz, czym podpisywać.

    Ale jeśli faktycznie chcesz jej używać jako kartę *bankomatową*, to
    bezpieczniej będzie nie podpisywać, tylko napisać "Karta kradziona" albo
    zniszczyć pasek podpisu - zawsze to nieco utrudni płacenie w sklepie.

    Chyba że się tylko nieszczęśliwie wyraziłeś i też chcesz nią płacić za
    zakupy i usługi - wtedy zignoruj powyższą radę.

  • 8. Data: 2002-11-06 09:43:09
    Od: "Okoliczny" <o...@t...pl>

    > Chyba że się tylko nieszczęśliwie wyraziłeś i też chcesz nią płacić za
    > zakupy i usługi - wtedy zignoruj powyższą radę.

    ignoruje.

    Pozdrawiam.

  • 9. Data: 2002-11-07 11:59:54
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Okoliczny" <o...@t...pl> wrote in news:aq7ul3$o9t$1
    @news.tpi.pl:

    > Czym podpisac karte bankomatowa VISA electron ?
    > dlugopisem? cienkopisem czy jest jakis specjalny pisak ?

    Najlepiej foliopisem z kulka (cos jak skrzyzowanie dlugopisu z foliopisem).
    "Specjalne pisaki"
    stawiaja duzy opor i czasem trzeba pocwiczyc zanim podpisze sie wlasciwa karte :-)

    Wojtek