  • 11. Data: 2010-05-17 13:46:48
    Temat: Re: Pytania do Komorowskiego
    Od: "kombek" <k...@o...eu>

    > Czy admin nie może tego pisowskiego zboczeńca zabanować i niech swoją
    politykierkie uprawie gdzie indziej.

> [...]
    > grupie przestępczej, a Bucholski ponadto o jej kierowanie
    >

    > 28.Czy zna płk. Henryka D -  byłego logistyka w 3. Warszawskiej
    > Brygadzie Rakietowej, oskarżonego w roku 2002 przez Prokuraturę
    > Wojskową o korupcję, jaka miała miejsce w jednostce wojskowej na
    > Bemowie i z tego powodu wydalonego z wojska ?
    >

    > 29. Czy to z poręczenia Komorowskiego Henryk D. - jeden z głównych
    > podejrzanych  w aferze korupcyjnej w AMW w 2007 roku został dyrektorem
    > terenowego oddziału Agencji Mienia Wojskowego w Warszawie?
    >

    > Pytania są zamieszczone zgodnie z porządkiem  chronologicznym.

    law-k-1

    > http://cogito.salon24.pl/164849,czego-sie-boi-bronis
    law-k-3

    > http://cogito.salon24.pl/168450,czego-sie-boi-bronis
    law-k-4

    > http://cogito.salon24.pl/160905,szpak-czyli-weryfika
    cja-komorowskiego

    > http://cogito.salon24.pl/175471,wszyscy-ludzie-broni
    slawa-k

  • 12. Data: 2010-05-17 15:21:41
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 17 Maj, 08:12, MK <m...@i...pl> wrote:

    > Mnie interesuje. Tak samo w przypadku przedstawicieli wladzy jak i
    > rencistow/emerytow, bo w ostatecznym rozrachunku jest to finansowane
    > m.in. z moich danin na rzecz panstwa, a ja wolalbym zeby te pieniadze
    > byly w bardziej pozyteczny sposob zostaly wydane.

    Co ma posiadanie konta do Twoich danin ? Przyznam, że się pogubiłem...

  • 13. Data: 2010-05-17 15:54:04
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 17 Maj, 17:21, szczurwa <s...@g...com> wrote:

    > Co ma posiadanie konta do Twoich danin ? Przyznam, że się pogubiłem...

    ZUS za wysylke rent/emerytur poczta placi 300MM PLN. Myslisz, ze maja
    ta kase z pracy rak wlasnych? Wyslanie przelewem na rachunek odbiorcy
    kosztuje wielokrotnie mniej. utrzymanie okienet do wyplaty w urzedach
    centralnych tez kosztuje.

    MK

  • 14. Data: 2010-05-17 18:18:02
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 17 Maj, 17:54, MK <m...@i...pl> wrote:

> [...]
    > ta kase z pracy rak wlasnych? Wyslanie przelewem na rachunek odbiorcy
    > kosztuje wielokrotnie mniej. utrzymanie okienet do wyplaty w urzedach

    Mają tę kasę ze składek ubezpieczonych. To jak ZUS dostarczy prawem
    nabyte świadczenie to jego problem. Na szczęście nie ma (jeszcze)
    przymusu posiadania rachunku przez konsumenta. A kto uważa, że składka
    na ZUS do wyrzucone pieniądze w błoto, temu chętnie podpowiem, jak się
    z tego interesu wymiksować. Będzie żył tak jak ja albo MarekZ.

    A na marginesie: ile NFZ płaci za leczenie ofiar wypadków
    samochodowych, także tych wynikłych z brawury czy pijaństwa ? Co z tym
    zrobić ? Zakazać używania samochodów czy obciążyć producentów, bądź co
    bądź, produktu niebezpiecznego ?

  • 15. Data: 2010-05-17 18:30:54
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 17 Maj, 20:18, szczurwa <s...@g...com> wrote:

> [...]
    > samochodowych, także tych wynikłych z brawury czy pijaństwa ? Co z tym
    > zrobić ? Zakazać używania samochodów czy obciążyć producentów, bądź co

    Zlikwidowac NFZ. Do 1,5MM EUR odpowiada ubezpieczyciel i on powinien
    placic. Niestety nikt nie zwraca na to uwagi, bo przeciez to panstwowe
    pieniadze sa wydawane, a panstwowe do niczyje, tak jak w przypadku
    ZUS.

    MK

  • 16. Data: 2010-05-17 18:38:21
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 17 Maj, 20:30, MK <m...@i...pl> wrote:

> [...]
    > placic. Niestety nikt nie zwraca na to uwagi, bo przeciez to panstwowe
    > pieniadze sa wydawane, a panstwowe do niczyje, tak jak w przypadku

    Jak zmusić ubezpieczyciela, żeby bulił za pijaków za fajerą ? Na
    gruncie prawa - niewykonalne. Pomysł, aby płacili NFZ (czy raczej
    refundowali) za tych poszkodowanych z winy nieumyslnej, został
    utrącony, podejrzewam, że za ciężką łapówę, przez "liberalnych"
    polityków, zgadnij których.

    Zlikwidować NFZ ? Chcesz powtórki z 1917 ? Sznurów ani gałęzi nie
    zabraknie...

  • 17. Data: 2010-05-18 15:20:21
    Temat: spieprzaj dziadu!
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl>

  • 18. Data: 2010-05-18 15:21:55
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 16 Maj, 21:22, Charlie delta <c...@g...com>
    wrote:
> [...]
    >
    > Od kiedy spółka ta istniała na rynku i jakie miała doświadczenie na
    > rynku związanym z zaopatrywaniem wojska w skomplikowany sprzęt, jakim

    nie ZALEWAJ z panem Komorowskim

  • 19. Data: 2010-05-18 15:23:33
    Temat: Ups ! pomyłka
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@W...gazeta.pl>

    To było skierowane do janczara pryszczatego ;)

  • 20. Data: 2010-05-18 16:03:47
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    wrote:
> [...]
    >
    > Od kiedy spółka ta istniała na rynku i jakie miała doświadczenie na
    > rynku związanym z zaopatrywaniem wojska w skomplikowany sprzęt, jakim

    ...nie zagłuszać pytań!

    i sumienia marszałka

    buhahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa