  • 1. Data: 2002-03-26 21:55:54
    Temat: Pyanko odnośnie Worda
    Od: "Bilu" <b...@i...pl>

    Wiem że to pytanie to nie tu, ale nie nie wiedziałem gdzie go zadać i może
    ktoś z was by wiedział jak mi pomóc.
    Pisze prace magisterską a w zasadzie to już ją napisałem i nie wiem jak
    zrobić jej spis rozdziałów a wiem że jest możliwość zrobienia go po
    nagłówkach bardzo szybko. Trzeba tylko znaleść odpowiednią formułke w pasku
    narzędzi jak ktoś z was by wiedział jak mi pomóc to byłbym bardzo wdzięczny.

    Pozdr
    Bilu

  • 2. Data: 2002-03-26 21:59:58
    Temat: Re: Pyanko odnośnie Worda
    Od: pedros <p...@m...com>

    in article a7qqgt$m3r$...@n...tpi.pl, Bilu at b...@i...pl wrote on
    3/26/02 10:55 PM:

    > Trzeba tylko znaleść odpowiednią formułke w pasku
    > narzędzi jak ktoś z was by wiedział jak mi pomóc to byłbym bardzo wdzięczny.
    nie ma w instrukcji? to taka ksiazka, co byla dolaczona do plyty z
    programem...

  • 3. Data: 2002-03-26 22:26:54
    Od: "Bilu" <b...@i...pl>

    > nie ma w instrukcji? to taka ksiazka, co byla dolaczona do plyty z
    > programem...

    nie nie ma! Musisz być złośliwy pytałem tylko a zresztą kupiłem wersje OEM,
    a tam nie daja instrukcji jak nie wiesz to po co odpowiadasz mi na tego
    posta!

  • 4. Data: 2002-03-26 22:40:16
    Od: "Pablito" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bilu" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    pasku
    > narzędzi jak ktoś z was by wiedział jak mi pomóc to byłbym bardzo

    Menu Wstaw -> Index i spisy
    dalej latwo :)

    > Pozdr
    > Bilu

    pozdro, milego pisania i udanej obrony, ja na szczescie mam juz to za soba

    PS. Jesli praca ma kilkadziesiat/ ok. sto stron to uwazaj na ten spis - przy
    duzej ilosci stron lubi sie 'wykrzaczac', gubic numerki, odnosniki itp. - po
    wydruku sprawdz 2x zanim oddasz prace

  • 5. Data: 2002-03-26 22:44:04
    Od: "Bilu" <b...@i...pl>

> [...]
    przy
    > duzej ilosci stron lubi sie 'wykrzaczac', gubic numerki, odnosniki itp. -

    Ok dzięki wielkie mam 102 str. sprawdze pare razy
    jeszcze raz dzieki

  • 6. Data: 2002-03-26 22:57:56
    Od: "Szymon" <s...@w...pl>

    Witam :)

    >nie ma w instrukcji? to taka ksiazka, co byla dolaczona do plyty z
    >programem...

    Tia, szczegolnie jak moze kolega potrzebujacy pomocy ma wersje OEM. Tam to
    rzeczywiscie ksiazka jest jak '150'.

    WSTAW -> INDEX I SPISY...

    A wogole to pod F1 jest to opisane :)

    Pozdrawiam,

    P.S. NTG...

    --
    SzYmOn

  • 7. Data: 2002-03-26 23:00:50
    Od: "Pablito" <p...@p...onet.pl>

    [...]
    > Ok dzięki wielkie mam 102 str. sprawdze pare razy
    > jeszcze raz dzieki

    nie ma sprawy, nie przesadzaj z tymi podziekowaniami.

    5zl ;)

    Pablo

  • 8. Data: 2002-03-26 23:06:01
    Od: "Bilu" <b...@i...pl>

    > nie ma sprawy, nie przesadzaj z tymi podziekowaniami.
    >
    > 5zl ;)

    nr konta prosze wysle przelew jutro ;)

  • 9. Data: 2002-03-26 23:23:09
    Od: "Pablito" <p...@p...onet.pl>

    > nr konta prosze wysle przelew jutro ;)

    mozesz wyslac e-mail money bez # konta ;))
    Pablo

  • 10. Data: 2002-03-27 10:40:01
    Od: holyboy <h...@N...com>

    ... Zdaje się, że w Wt, 26 mar 2002 22:26:54 GMT Bilu napisał (a):

    > nie nie ma! Musisz być złośliwy pytałem tylko a zresztą kupiłem
    > wersje OEM, a tam nie daja instrukcji jak nie wiesz to po co
    > odpowiadasz mi na tego posta!

    to nacisnij magiczny klawisz f1