  • 1. Data: 2002-03-26 22:05:13
    Temat: Wyszukiwarki...
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Totalnie NTG, ale nie wiem gdzie skierowac to pytanie:
    Gdzie mozna za jednym "zamachem" dopisac strone do
    kilku -nastu -set -tysiecy wyszukiwarek? Chodzi mi glownie o polskie.

    --

    m...@m...net

  • 2. Data: 2002-03-26 22:14:31
    Temat: Re: Wyszukiwarki...
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Totalnie NTG, ale nie wiem gdzie skierowac to pytanie:
    > Gdzie mozna za jednym "zamachem" dopisac strone do
    > kilku -nastu -set -tysiecy wyszukiwarek? Chodzi mi glownie o polskie.

    idz lamo - poszukaj w google.com i wpisz cokolwiek ;)

  • 3. Data: 2002-03-26 22:50:40
    Od: "minik" <m...@m...net>

    ?

  • 4. Data: 2002-03-28 07:35:21
    Od: leh <l...@...pl>

    "minik" <m...@m...net> skribis:

    >Gdzie mozna za jednym "zamachem" dopisac strone do
    >kilku -nastu -set -tysiecy wyszukiwarek?

    A po co az do tylu ? Nie ma tylu :)

    Pozdrawiam, Leh
    --
    Ciekawa strona: <http://blueheaven.prv.pl>
    Wszystkie twierdzenia sa w pewnym sensie prawdziwe, w pewnym sensie falszywe,

  • 5. Data: 2002-03-28 11:11:21
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > A po co az do tylu ? Nie ma tylu :)
    Sa/

  • 6. Data: 2002-03-29 13:40:10
    Od: leh <l...@...pl>

    "minik" <m...@m...net> skribis:

    >Sa/

    niemozliwe. moze jakies klony lub kopie. gdzie tyle jest ?

    Pozdrawiam, Leh