  • 1. Data: 2002-03-26 21:24:24
    Temat: jak sobie poradzić z rachunkiem?
    Od: "Marcin Honczaruk" <h...@a...waw.pl>

    Może to głupi problem ale dla mnie jest dość spory
    Czy wie ktoś z grupowiczów jak sobie poradzić z rachunkiem telefonicznym
    przy wysyłaniu przelewu z konta w Lukas Banku z e-konta? Co trzeba wpisać w
    pozycji "Tytułem" na formularzu przelewu? Dodam tylko że na stronach Lukasa
    w formularzu przelewu jest zbyt mało miejsca by napisać pełną notkę którą na
    swojej fakturze wypisuje TP SA. Może wystarczy podać abonenta nr telefonu i
    numer faktury TP SA jaką przysyłają pocztą?
    Proszę o pomoc w tej dla mnie niezbyt zrozumiałej sprawie ;-)

  • 2. Data: 2002-03-27 00:04:09
    Temat: Re: jak sobie poradzić z rachunkiem?
    Od: "krab" <k...@h...pl_______>

    Użytkownik "Marcin Honczaruk" <h...@a...waw.pl> napisał w wiadomości
    > swojej fakturze wypisuje TP SA. Może wystarczy podać abonenta nr telefonu
    > numer faktury TP SA jaką przysyłają pocztą?

    no wystarczy - a co chciaes jeszcze wpisywac ?

  • 3. Data: 2002-03-27 06:09:02
    Od: "Marcin Honczaruk" <h...@a...waw.pl>

    > no wystarczy - a co chciaes jeszcze wpisywać ?

    No np. za co jest to opłata czyli że za abonament za np. marzec + połączenia
    za luty i biling za luty

  • 4. Data: 2002-03-27 07:10:31
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

    > No np. za co jest to opłata czyli że za abonament za np. marzec +
    połączenia
    > za luty i biling za luty

    Napisz jeszcze kiedy i gdzie dzwoniles :-)

    AO

  • 5. Data: 2002-03-27 17:59:54
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

> [...]
    > numer faktury TP SA jaką przysyłają pocztą?
    > Proszę o pomoc w tej dla mnie niezbyt zrozumiałej sprawie ;-)

    Najprościej będzie tak:
    TEL:[tu wstaw swój numer telefonu], AB:[tu wstaw numer abonenta z faktury]
    Jeśli chcesz się samobiczować, to możesz jeszcze dodać FA:[tu wstaw numer
    konkretnej faktury], ale to akurat będziesz musiał co miesiąc zmieniać, co będzie
    niewygodne w przypadku przelewu zdefiniowanego, a nie jest to informacja zbyt
    istotna przy dwóch pozostałych. Szczególnie, gdy przelewy za faktury będą
    przychodziły regularnie, w terminie i na kwotę zgodną z fakturą.

    --
    Lejak
    j...@p...onet.pl

  • 6. Data: 2002-03-28 17:22:57
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Jarosław Lech"

    > Najprościej będzie tak:
    >TEL:[tu wstaw swój numer telefonu], AB:[tu wstaw numer abonenta z faktury]

    jeszcze prosciej i korzystniej jest upowaznic TPSA do stosowania Polecenia
    Zaplaty - PZ wykonywane jest w ostatnim mozliwym dniu, inicjuje to TPSA i
    nie bedzie miala do ciebie pretensji ze nie doszlo.
    W e-Lukasie wiedzialem ze PZ kosztuje 0zl, ale nie wiem czy twoja TPSA juz
    umie wystawiac PZ
    *** blad ***

  • 7. Data: 2002-04-02 12:30:18
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > jeszcze prosciej i korzystniej jest upowaznic TPSA do stosowania Polecenia
    > Zaplaty - PZ wykonywane jest w ostatnim mozliwym dniu, inicjuje to TPSA i
    > nie bedzie miala do ciebie pretensji ze nie doszlo.

    Optymista.
    Jak napisałeś tu pierwszy raz o tym, że TePsa juz umozliwia ten sposób
    płatnosci, to zaraz chwyciłem za telefon. Szkoda pisać, ale oni nie mają pojęcia
    o tym co to jest PZ i w kółko próbują twierdzić, że to to samo co stałe
    zlecenie. Głupota ^.
    Grzegorz

    PS
    Jutro może ponowię próby ;-)

  • 8. Data: 2002-04-02 16:00:51
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <
    Polecenia

    > Jak napisałeś tu pierwszy raz o tym, że TePsa juz umozliwia ten sposób
    > płatnosci, to zaraz chwyciłem za telefon. Szkoda pisać, ale oni nie mają
    pojęcia

    odeslij ich do ich wlasnej strony www
    z tego co wiem nie wszystkie osrodki TPSA robia juz PZ - ja mam nawet ze
    swojego r-ku tel żony (dlugo mowili ze sie nie da - nie chcieli)
    *** blad ***