  • 1. Data: 2002-03-26 20:41:22
    Temat: Klopoty z pobraniem
    Od: "Pawel K." <p...@b...pl>

    Witam

    Na poczatku marca wyslalem poleconego za pobraniem na konto bankowe. Adresat
    odebral go 7-8 marca, a pieniadze jak do tej pory nie pojawily sie. Chcialem
    zapytac czy ktos mial podobny problem, czy moze jednak sa to zupelnie
    normalne terminy jak na poczte? Powinienem jeszcze poczekac czy isc zlozyc
    reklamacje na poczcie?

    Z gory dziekuje za rady

    Pawel

  • 2. Data: 2002-03-26 22:16:28
    Temat: Re: Klopoty z pobraniem
    Od: "Grzes" <p...@k...net.pl.spam>

    ja bym już dawno złożył reklamację, dla mnie "normalny" termin do tydzień,
    dłużej to już lekka przesada

  • 3. Data: 2002-03-27 21:59:05
    Od: "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <a...@s...in.pl>

> [...]

    > zapytac czy ktos mial podobny problem, czy moze jednak sa to zupelnie
    > normalne terminy jak na poczte? Powinienem jeszcze poczekac czy isc zlozyc
    Hm.
    O ile mnie pamiec nie myli Poczta ma regulaminowe 14 dni(nie pamietam
    czy roboczych czy kalendarzowych) czyli od pobrania moga je przelac w
    ostatnim dniu co jesli przypadnie koniec tygodnia da w efekcie dodatkowe
    opoznienie.

    Przekraczanie terminow po ktorych kasa powinna znalezc sie u nadawcy
    jest erhm nierzadkie - nie tylko w wypadku Poczty ale niestety takze i firm
    kurierskich. Po tym jak czekalem 3 tygodnie na pobrania "kurierskie" i
    miesiac na "Pocztowe" stwierdzilem ze nigdy wiecej nie wysle czegos w
    ten sposob. Nie mam ochoty zastanawiac sie kiedy/czy dotra do mnie
    moje pieniadze ani tez ochoty uzerac sie interweniujac w tych sprawach.

    W twojej sytuacji termin 14 dni jest juz przekroczony, ja bym interweniowal.

    > Z gory dziekuje za rady
    Nie ma za co