  • Data: 2020-05-30 21:50:13
    Temat: Re: Przy jakich kumulacjach oplaca sie grac?
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-05-30 o 15:54, z pisze:

    > Znowu teoria (może nawet spiskowa) która się nie sprawdza.

    Wystarczy spojrzeć na sortownie, np owoców, warzyw, kawy - gdzie kamera
    albo inny czujnik sprawdza jakość towaru i dmuchawka zdmuchuje z taśmy
    odrzuty. Podobnie taśmy transportowe np. na hubach DPD, DHL itp.
    Dmuchawa potrafi zdmuchnąć kilkanaście złych ziarenek kawy na sekundę.
    Huby w sortowniach pracują niewiele wolniej.

    Co za problem dmuchnąć w odpowiednią kulkę?
    Ja nie mówię o teoriach spiskowych. Mówię o możliwościach technicznych.

    Firma, w której kiedyś pracowałem, projektowała m.in. linię do
    metkowania drobnych przedmiotów, jak np. buteleczki z lakierem do
    paznokci, leki, jogurty. Etykietowało się kilkanaście na sekundę. Można
    było sporo więcej, ale już się taśma podkładowa zaczynała się rwać, a
    etykiety spadały z podkładu zanim doszły do głowicy z powodu przeciążeń
    i pracy powietrza. Szybciej szło na drukarkach atramentowych -
    kilkadziesiąt na sekundę.
    Ale później była weryfikacja na szybkich kamerach. Dało się wychwycić
    puste lub źle oznaczone opakowania.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam