  • 1. Data: 2020-05-28 08:16:37
    Temat: Przy jakich kumulacjach oplaca sie grac?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Przy jakiej wysokości kumulacji wartość oczekiwana wygranej w Lotto / Eurojackpot
    jest wyższa od 1 ?
    A Wy od ilu gracie?

  • 2. Data: 2020-05-28 09:17:16
    Temat: Re: Przy jakich kumulacjach oplaca sie grac?
    Od: z <...@...pl>

    Nie opłaca się. To podatek od głupoty. ;-)

    A że w każdym trochę tego pierwiastka jest to od kilku lat sobie
    puszczam minilotto teraz za 15 zł na 10 losowań.

    Były czasy że prawie się zwracało.
    Ostatnio jakoś nie chce ;-)

    PS. Grałem też trochę u bookmacherów bo cokolwiek śledzę ligę niemiecką.
    Miało to pomóc. Gówno pomogło. Teraz obstawiam zakład za 2 zł jak
    potrzebuję obejrzeć mecz na C+ bo mają transmisje live.

    Generalnie odpuść sobie. Inwestuj na giełdzie oraz spekuluj walutą ;-)

    PS2. Byłbym zapomniał. Objadaj się wisienkami ;-)

  • 3. Data: 2020-05-28 09:54:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >Przy jakiej wysokości kumulacji wartość oczekiwana wygranej w Lotto /
    >Eurojackpot jest wyższa od 1 ?

    Trudno powiedziec - wraz z kumulacja ida reklamy i ilosc grajacych.
    A sama kumulacja jest podawana jako przewidywana.

    Ostatnio tam chyba jakos srednio co pare losowan wygrana 6-tka - wiec
    trzeba by poczekac az sie ta ilosc losowan podwoi, wtedy niwelujesz
    totkowa zasade, ze 50% na wygrane.
    A i tak ta zasada jakos dziwnie zapisana i nie wiem czy nie ma
    kruczkow.

    A poza tym ... jak masz wygrac 6-tke, to graj, nawet bez kumuluacji.
    A jak nie masz wygrac, to nie graj, szkoda pieniedzy :-)

    Jeszcze jedna strategia: poczekac na stosowna kumulacje i obstawic
    wszystkie liczby.
    Na pewno wygrasz 6-tke, ale czy sam jeden.
    Plus 6 piatek, sporo 4-rek i trojek.

    wszystkie to cos 14mln kombinacji, wiec wplacic trzeba ... ile tam -
    140 mln ?
    Ale pojdzie w fundusz nagrod, wiec polowa do zwrotu.

    >A Wy od ilu gracie?

    My gramy na gieldach, walutach i wisienkach, a nie tam hazard :-)

    J.

  • 4. Data: 2020-05-28 10:13:14
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-05-28 o 09:54, J.F. pisze:
    > My gramy na gieldach, walutach i wisienkach,  a nie tam hazard

    Jak mnie zawsze śmieszy jak ktoś myśli że nie gra w ruletkę albo że nie
    jest robiony w balona.

    A za wykład o grach losowych SZACUN ;-)

    Dużo "wygrałeś" na giełdach, walutach i wisienkach? ;-)

  • 5. Data: 2020-05-28 12:10:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
> [...]
    >A że w każdym trochę tego pierwiastka jest to od kilku lat sobie
    >puszczam minilotto teraz za 15 zł na 10 losowań.

    A to duzo szczescia miales.
    Lotto ma zapis, ze na wygrane idzie 50% wplywow/zyskow,
    czyli zasadniczo grajacy sa mocno w d*.
    Lepiej juz grac w kasynie na ruletce, albo jak sie umie to w
    blackjacka.

> [...]
    >Miało to pomóc. Gówno pomogło. Teraz obstawiam zakład za 2 zł jak
    >potrzebuję obejrzeć mecz na C+ bo mają transmisje live.

    A z tych 2 zl powinno sie jeszcze troche zwrocic :-)

    A tak swoja droga, to bookmacherzy mnie ciekawia.
    Niby prosta sprawa - zobaczyc jak ludzie obstawiaja, i tak ustawic
    stawki, zeby w kazdym wariancie cos zarobic.

    A tu nie - oni jakos ustalaja te stawki z gory.

    No i wpadlo mi kiedys do glowy, zeby np w Polsce postawic na Niemcow,
    a w Niemczech na Polske.
    Jakis tam lokalny patriotyzm powinien sie objawic i stawki powinny byc
    inne.
    A tu tez nie - stawki rowne.

    J.

  • 6. Data: 2020-05-28 12:21:57
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-05-28 o 12:10, J.F. pisze:
    > A tak swoja droga, to bookmacherzy mnie ciekawia.
    > Niby prosta sprawa - zobaczyc jak ludzie obstawiaja, i tak ustawic
    > stawki, zeby w kazdym wariancie cos zarobic.

    Dlatego tyle nowych firm co się tym zajmują ;-)

    Po wprowadzeniu podatku OD OBROTU chyb a 12%
    TAK OD OBROTU. Czyli postawionego zakładu a nie od wygranej.
    To już zupełnie bez sensu jest.

    Czasem można coś utrafić na lajfie obserwując co się dzieje na boisku
    lub preparując surebeta czyli dwa sprzeczne zakłady gwarantujące w
    każdym przypadku zysk.
    Ale to zbyt czasochłonne jest.

    Ja obstawiam po to żeby obejrzeć mecz oraz żeby osłodzić sobie porażkę
    ulubionej drużyny ;-)

  • 7. Data: 2020-05-28 12:35:48
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2020-05-28 o 09:54, J.F. pisze:

    > wszystkie to cos 14mln kombinacji, wiec wplacic trzeba ... ile tam - 140
    > mln ?

    Poza oczywistym problemem, że nie każdy ma tyle kasy jest jeszcze
    problem czasu.
    Nie wiem jak te gry są często, ale zakładając, że to jest raz na tydzień
    to problem obstawienia 14 mln kombinacji w ciągu 7 dni (robiąc to
    24h/dobę oznacza robienie ponad 23 zakładów co sekundę.
    Nigdy nie grałem nie wiem jak to wygląda.
    Jeśli to się robi w postaci papierków, które można samemu drukować (lub
    wypełniać gotowe druczki) to trzeba szybkiej drukarki (lub zestawu
    drukarek).
    Jeśli czysto elektronicznie to może być prostsze ale i tak spodziewałbym
    się natknięcia się na jakiś opór materii.
    Osobna kwestia, czy to moze być jeden pzrelew na 140mln, czy za każdy
    zakład trzeba zapłacić osobno i potwierdzić to kodem SMS. Już sobie
    wyobrażam 23 kody co sekundę w dzień i w nocy :)
    P.G.

  • 8. Data: 2020-05-28 13:27:50
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 28.05.2020 o 12:35, Piotr Gałka pisze:
> [...]

    3 zł zakład.

> [...]
    > to problem obstawienia 14 mln kombinacji w ciągu 7 dni (robiąc to
    > 24h/dobę oznacza robienie ponad 23 zakładów co sekundę.

    Są zakłady systemowe - po ileś kombinacji naraz.

    Ale to i tak wszystko na nic, bo obstawienie wszystkich kombinacji daje
    ci pewność wygranej, ale nie daje pewności wysokości wygranej.

    Raz padło 80 (sic!) szóstek. O tak:
    https://www.wynikilotto.net.pl/fot/blankiet_koperta.
    jpg

    MJ

  • 9. Data: 2020-05-28 13:50:30
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 28 maja 2020 13:27:54 UTC+2 użytkownik Michal Jankowski napisał:

    > Raz padło 80 (sic!) szóstek. O tak:
    > https://www.wynikilotto.net.pl/fot/blankiet_koperta.
    jpg

    Widocznie ludzie właśnie takie wzorki wykreślają - i kiedyś wypaść musiało (tak jak
    idealne rozdanie w brydżu).
    Znając życie to jeszcze wtedy nie było kumulacji.
    Wyobraźcie sobie - trafiasz szóstkę - i dostaje 1/80 miliona ;>

  • 10. Data: 2020-05-28 14:09:26

    W dniu 2020-05-28 o 13:27, Michal Jankowski pisze:
    > Ale to i tak wszystko na nic, bo obstawienie wszystkich kombinacji daje
    > ci pewność wygranej, ale nie daje pewności wysokości wygranej.

    I to by kończyło całą dyskusję ;-)