  • Data: 2020-05-28 21:22:48
    Temat: Re: Przy jakich kumulacjach oplaca sie grac?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-05-28 o 19:36, z pisze:

    > To tylko teoria oderwana o rzeczywistości.
    > Najwięcej wygranych jest na chybił trafił.
    > Taka opcja. Liczby do kuponu losuje ich automat.

    A jak wtedy było te ileś wygranych jednakowych to one też pochodziły z
    automatu?
    Jeśli tak to bym obstawiał brak pełnej losowości automatu.

    Co by było jakby automat dawał zawsze tę samą kombinację.
    Zazwyczaj nikt by nic nie wygrywał.
    Raz na jakiś czas (praktycznie nigdy) wygraliby wszyscy i podzielili się
    nagrodą - dostając niewiele.

    Takie działanie byłoby korzystne dla organizatora loterii.
    Oczywiście podałem skrajny przykład, najbardziej korzystny, ale byłby on
    natychmiast zauważony.

    Rozumiem, że _ustalona_ nagroda dla 6-ek jest dzielona między trafiających.
    Jeśli podobnie się dzieje przy innych wygranych (ale chyba się tak nie
    dzieje - chyba nie ma tej _ustalonej_ nagrody) to wtedy wychodziło by,
    że każde ograniczenie liczby możliwych kombinacji w ramach 'chybił
    trafił' byłoby korzystniejsze od pełnej losowości.

    Jeśli tak by było to powstaje pytanie na ile można w chybił trafił
    odejść od pełnej losowości, aby grający się nie zorientowali.
    Oczywiście są jeszcze jakieś nadzory, które, jak rozumiem autoryzują kod
    źródłowy tego 'chybił-trafił'.
    P.G.