  • Data: 2016-01-27 18:00:33
    Temat: Re: Przez podatek bankowy mieszkanie droższe o 20 tys. zł
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console ...

    > Reprezentujesz właśnie
    > dzieciorobów, którzy chętnie zabiorą się za robienie dzieci, o ile
    > ktoś im zagwarantuje płacenie do ,,końca'', jakim jest próg 18 lat.

    Całe wynurzenia są zupełnie niepotrzebne, o czepianiu sie literówek nie
    wspominając.
    Skoro nie odczytałes, ze mój pierwszy post był zartobliwy i z tego
    wyciągasz wnioski a propos mojej osoby to proponuje puknąć się w czoło.

    PLONK na jakis czas.

    No chyba, ze czujesz jeszcze potrzebę odpisać popisując się po raz kolejny
    jakąs przypadłościa ktora męczy twój organizm...