    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przez podatek bankowy mieszkanie droższe o 20 tys. zł
    Date: Thu, 14 Jan 2016 16:45:56 +0100

    Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości
    W dniu czwartek, 14 stycznia 2016 15:34:30 UTC+1 użytkownik J.F.
    napisał:
    >Będzie czas przywyknąć do takich opłat;)

    Troche watpie. Mysle, ze raczej wprowadza jakies stale oplaty.
    No chyba, ze sie uzbiera - za konto 2 zl, za karte 3 zl, za bankomaty
    5zl, za przelewy 2 zl..

    >Lat kilka czytnik Kindle ktoś tam dawał i żona temat drążyła. Trzeba
    >było ileś tam tą karta wydać , później na czas ją zamknąć bo po roku
    >jakieś opłaty itp.
    >Dużo zachodu

    Nie musi byc Kindle - temat wisienek popularny.

    >Dla mnie ważne że ciąśgle ten sam. Gdybym co pół roku bank zmieniał
    >to mógłbym nie pamiętać z którego konta płaciłem za wode w 2014r.

    Jesli wszystko w jednym, to w miare latwe do zapamietania.

    >Zresztą pewnie po zamknięciu konta tracę dostęp do jego historii.
    Przed odejsciem zrzut historii do Excela ..

    >To fakt. Ale po datach i kwotach można zawsze coś tam ustalić

    O ile zmienne.

    >Leniwy jestem, kiedyś gdzieś tam chciałem PZ zrobić ale papierowe
    >kwity kazali wypełniać i listem wysyłać. Nie chciało mi się.
    Mowisz ze lepiej wypelniac przelewy co miesiac niz pojsc na poczte ?
    :-)
    Mnie odstrecza te 2zl ktore chca w mbanku, taki g* klient jestem :-)
    Moglbym w innym, ale teraz niepewny rynek, nie wiadomo ktore konto
    bedzie likwidowane, nie oplaca sie na poczte chodzic :-)
    Zreszta coraz mniej takich zmiennych rachunkow.

    >I tego raczej bym z podatkiem nie wiązał. Banki dostały w prezencie
    >fajny argument to i nie musza pisać marketingowych uzasadnień "dla
    >Państwa dobra..."

    IMO - bardziej istotne, ze teraz wszystkie dostaly ten argument, to
    moga masowo wprowadzic.
    I juz nie bedzie argumentu "ale w innym banku za darmo".

    >Zresztą ja mam takl ze jak czegoś potrzebuję to albo sam robię albo
    >jak nie da raduy to zlecam usługę. Zlecam, ktoś robi, ja płacę.
    >Bank mi pewne usługi świadczy i normalne jest dla mnie że za to
    >płacić trzeba. Mógłbym oczywiście latać po sklepach z portfelem
    >pełnym gotówki,
    >rachunki za prąd płacić w ZE(chyba już się nie da bo u nas kasy
    >polikwidowali)

    Kasa chyba obowiazkowa, ale moze byc jedna na cala Polske :-)

    >leniwy jestem nie chce mi się wiec wpłacam kasę bankowi on mi
    >udostępnia narzędzia dzięki którym wygodnie dysponuję moją kasą.
    >I za to płace. Życie

    No, jeszcze mozna przestac placic, a na telefony odpowiadac "a karta
    sie u was da ?" :-)
    Czy "nie macie kasy, to przyslijcie inkasenta" :-)

    J.