    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Thu, 14 Jan 2016 07:00:22 -0800 (PST)
    Subject: Re: Przez podatek bankowy mieszkanie droższe o 20 tys. zł
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 14 stycznia 2016 15:34:30 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > 5 zl jak nie wyrobie - OK. Ale 15 - o, zlodzieje :-)
    Będzie czas przywyknąć do takich opłat;)
    > ok, o gustach nie dyskutujemy :-)
    Ano;)

    > Tym niemniej mozna bylo troche zarobic w niektorych >bankach
    Lat kilka czytnik Kindle ktoś tam dawał i żona temat drążyła. Trzeba było ileś tam tą
    karta wydać , później na czas ją zamknąć bo po roku jakieś opłaty itp.
    Dużo zachodu

    >Jest to jakis argument, ale bank moze byc dowolny
    Dla mnie ważne że ciąśgle ten sam. Gdybym co pół roku bank zmieniał to mógłbym nie
    pamiętać z którego konta płaciłem za wode w 2014r.
    Zresztą pewnie po zamknięciu konta tracę dostęp do jego historii.

    >A potem nie wiadomo za ktora zaplaciles, za ktora >konkretnie nie.
    To fakt. Ale po datach i kwotach można zawsze coś tam ustalić
    > PZ rozwiazuje problem ... ale bedzie pierwsze do >oplaty :-)
    Leniwy jestem, kiedyś gdzieś tam chciałem PZ zrobić ale papierowe kwity kazali
    wypełniać i listem wysyłać. Nie chciało mi się.
    > akceptowalne.
    > A czesc klientow jednak pomysli, ze akceptowalne, >ale w innym banku jednak
    taniej.
    Kwestia ile taniej. Dla 10zł nie każdemu będzie się chciało kombinacje z
    przeniesieniem konta robić
    Ale to indywidualne decyzje
    > Tak czy inaczej - podwyzki coraz czesciej spotykane >i IMO taki bedzie
    > standard w najblizszych latach - cos tam bedziemy za >te konta placic.

    I tego raczej bym z podatkiem nie wiązał. Banki dostały w prezencie fajny argument to
    i nie musza pisać marketingowych uzasadnień "dla Państwa dobra..."
    Zresztą ja mam takl ze jak czegoś potrzebuję to albo sam robię albo jak nie da raduy
    to zlecam usługę. Zlecam, ktoś robi, ja płacę.
    Bank mi pewne usługi świadczy i normalne jest dla mnie że za to płacić trzeba.
    Mógłbym oczywiście latać po sklepach z portfelem pełnym gotówki, rachunki za prąd
    płacić w ZE(chyba już się nie da bo u nas kasy polikwidowali) za gaz w PGNiG(tez u
    nas kasę zlikwidowali) itp.- leniwy jestem nie chce mi się wiec wpłacam kasę bankowi
    on mi udostępnia narzędzia dzięki którym wygodnie dysponuję moją kasą.
    I za to płace. Życie