  • 11. Data: 2003-03-19 20:06:11
    Temat: Re: Przestrzeganie limitów KK ??
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik <j...@p...onet.pl> napisał:

    > Szanowny Panie,
    [...]
    > Departament Operacyjnej Obsługi Rachunków

    A gdzie tu jest napisane ze nie pobiora prowizji ? ;P To, ze ja mam zwrocic kase
    to ja wiem. W praktyce nie oddaja prowizji i tyle.

  • 12. Data: 2003-03-19 20:46:15
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości

    > A gdzie tu jest napisane ze nie pobiora prowizji ? ;P To, ze ja mam
    zwrocic kase
    > to ja wiem. W praktyce nie oddaja prowizji i tyle.

    hmmm gdzies mi umknela jeszcze jedna ich wiadomosc :-/ dosc dlugo pisalem z
    nimi :-/

    --
    JaKi

  • 13. Data: 2003-03-20 08:44:20
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Witek wrote:
    > Użytkownik "Mentos" <m...@o...pl> napisał
    >
    > Citi nie przestrzega i _autoryzuje_ (nie wiem tylko ile mozna zrobic
    > takich transakcji) ;-// W citi dotyczy to takze maestro. Pomijam

    to bardzo niebezpieczne - zwlaszcza w wypadku karty kredytowej. W takiej
    sytuacji nawet wielogodzinne ubezpieczenie moze nie wystarczyc. Bo jesli
    ktos zauwazy brak karty dopiero po kilku dniach to moze naciac sie na
    wielotysieczne straty. Wole karty ktore odmawiaja autoryzacji po
    przekroczeniu limitu. Tak jest np. w Lucasie czy w Pekao.

    D.

  • 14. Data: 2003-03-20 09:13:00
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Dave napisał:

> [...]
    > wielotysieczne straty. Wole karty ktore odmawiaja autoryzacji po
    > przekroczeniu limitu. Tak jest np. w Lucasie czy w Pekao.

    I Millenium. Tez takie wole.

    Bartol

  • 15. Data: 2003-03-20 09:13:06
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    Magda <m...@l...lodz.pl> wrote:

    > W Citku jak zbliżałam się do limitu, zadzwonili do mnie z taką informacją.

    A ja miałem w sumie przez kilka miesięcy wykorzystane >90% limitu i nigdy
    nie zadzwonili. Za to opłaty za przekroczenie kasowali bardzo chętnie, a
    jakże.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 16. Data: 2003-03-20 09:16:02
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <b...@p...c> napisał w wiadomości

    > I Millenium. Tez takie wole.

    Millennium autoryzuje po przekroczeniu limitu, wiec go tak nie wychwalajcie
    :)

    --
    JaKi

  • 17. Data: 2003-03-20 09:25:36
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik JaKi napisał:

    > Millennium autoryzuje po przekroczeniu limitu, wiec go tak nie wychwalajcie

    Ciekawe, bo mi nie autoryzuje. Przynajmniej nie autoryzowal jesienia.

    Bartol

  • 18. Data: 2003-03-20 09:30:55
    Od: "Zdenek Smetana" <z...@o...pl>

    "Bartol Partol" <b...@p...c> wrote:

    > I Millenium. Tez takie wole.

    + VC BZWBK.

    ZS

  • 19. Data: 2003-03-20 09:32:46
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Ciekawe, bo mi nie autoryzuje. Przynajmniej nie autoryzowal jesienia.

    Raz mi sie zdazylo - maj/czerwiec ubieglego roku.

    --
    JaKi