  • 1. Data: 2003-03-19 08:12:27
    Temat: Bank Przemysłowy - czy zagrożony?
    Od: m...@o...pl

    Proszę o informację czy Bank Przemysłowy w Łodzi z uwagi na ostatnie ogłoszenia
    w prasie (akcjonariusz nie wniósł i pewnie już nie wniesie zaplanowanego
    podwyższenia kapitału, ludzie wyciągają pieniądze) jest ryzykownym
    przedsięwzięciem jeśli chodzi o ewentualne lokaty.

    Z góry dziękuję za wartościowe informacje.

  • 2. Data: 2003-03-19 09:15:30
    Temat: Re: Bank Przemysłowy - czy zagrożony?
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > przedsięwzięciem jeśli chodzi o ewentualne lokaty.
    >
    > Z góry dziękuję za wartościowe informacje.

    Jest to chyba oczywiste. W takiej sytuacji zakładanie tam lokat jest bardzo
    niebezpieczne. Zlikwidować stare lokaty i do innego banku jak najszybciej. Póki
    jeszcze można. Gwarancje nie są z reguły całkowite. Tensor1

  • 3. Data: 2003-03-19 09:18:49
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    > nie wniesie zaplanowanego podwyższenia kapitału, ludzie wyciągają
    > pieniądze) jest ryzykownym przedsięwzięciem jeśli chodzi o

    No tak szczerze powiedziawszy - po co kusic los? JAk sie zrobi run na
    bank, to mozesz pozniej ich nie wyciagnac. Poczekaj jak np Kulczyk
    kupi albo inny bank.

  • 4. Data: 2003-03-19 09:44:07
    Od: m...@o...pl

    > No tak szczerze powiedziawszy - po co kusic los? JAk sie zrobi run na
    > bank, to mozesz pozniej ich nie wyciagnac. Poczekaj jak np Kulczyk
    > kupi albo inny bank.

    Zastanawiałam się tylko czy nie wniesiony kapitał ma duże znaczenie dla
    stabilności takiego banku bo zrobić szum na rynku nie jest trudno i jest to
    opłacalne zwłaszcza dla konkurencji. Z drugiej strony gwarancja państwa
    ogranicza się do 1000 Eur na lokatę więc w sumie lepiej nie ryzykować.

  • 5. Data: 2003-03-19 18:51:53
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]

    W kwestii formalnej:
    Nie państwa, a BFG.
    Nie 1000 EUR - tylko 1000 EUR w 100% a od 1000 do 22500 EUR w 90%.
    Nie na lokatę, tylko na deponenta (bez znaczenia ile rachunków
    depozytowych i jakiego rodzaju prowadził).
    http://www.bfg.pl/gwarancje/index.html

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl