  • 1. Data: 2003-03-18 20:14:11
    Temat: Inteligo zmiana %% ;)
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Ps. z serii tych "dobrych" zmian w inteligo ;)))

    Zgodnie z decyzją Banku od dnia 19.03.2003r. zmienia się oprocentowanie środków
    na kontach prywatnych i firmowych. Zmianie ulega również oprocentowanie lokaty
    3-letniej i lokaty Forteca.

    W związku z decyzją Rady Polityki Pieniężnej z dniem 19.03.2003r. wprowadzamy
    nowe stawki oprocentowania. Pomimo tej obniżki oferta konta Inteligo jest nadal
    jedną z atrakcyjniejszych na rynku.

    Twoje środki zdeponowane na koncie Inteligo oprocentowane są progresywnie.
    W związku z tym, im więcej zdecydujesz się ulokować na swoich rachunkach, tym
    większe otrzymujesz zyski z odsetek.
    Pamiętaj, że zyski z odsetek na koncie Inteligo przewyższają zyski z lokat
    terminowych w innych bankach, a dodatkowo masz dostęp do swoich pieniędzy przez
    całą dobę.

    Nowe stawki oprocentowania dla kont indywidualnych i wspólnych wynoszą:

    a.. 5,0% efektywnie (4,8889% nominalnie) w skali roku dla środków od 50 000 zł,
    a.. 3,10% efektywne (3,0568% nominalnie) w skali roku dla środków od 4000 zł do
    49999,99 zł,
    a.. 2,70% efektywnie (2,6672% nominalnie) w skali roku dla środków poniżej 4000
    zł.

    Nowe oprocentowanie konta firmowego wynosi:

    a.. 3,10% efektywnie (3,0568%) w skali roku dla środków od 50 000 zł,
    a.. 2,05% efektywnie (2,0310% nominalnie) w skali roku dla środków do 49999,99
    zł.

    Nowe oprocentowanie rachunków lokat terminowych wynosi:

    a.. lokaty 3-letnia - 4,00% (nominalne)
    a.. lokata Forteca - 3,80% (nominalne)

  • 2. Data: 2003-03-18 20:26:48
    Temat: Re: Inteligo zmiana %% ;)
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski(usunto)@pf.pl>

    Osobnik podający się za Witek<w...@p...onet.fi> nagryzmolił(a) w

> [...]
    > środków od 4000 zł do 49999,99 zł,
    > a.. 2,70% efektywnie (2,6672% nominalnie) w skali roku dla środków

    Normalnie w kulki lecą, 2,6% ??. Poczekam jeszcze chwile na resztę
    pięćdziesiątek z promocji i chyba się pożegnamy.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.3.punkt.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 3. Data: 2003-03-18 20:36:55
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > a.. 2,70% efektywnie (2,6672% nominalnie) w skali roku dla środków
    > poniżej 4000 zł.

    Buhahahahhahahahahahah

  • 4. Data: 2003-03-18 20:42:43
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski(usunto)@pf.pl>

    Osobnik podający się za Michał 'Amra'
    Macierzyński<m...@p...pl> nagryzmolił(a) w

    > Buhahahahhahahahahahah

    Ciekawe ile ludzi tym razem sie pożegna z Inteligo?

  • 5. Data: 2003-03-18 20:47:59
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Marcin Lubojański wrote:

    > Ciekawe ile ludzi tym razem sie pożegna z Inteligo?

    Ja zostanę -trzymam tam 100 PLN i przelewam więcej jak potrzebuję skorzystać
    z bankomatu PKOBP - poza opłatą za kartę jeszcze na mnie nie zarobili ;)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 6. Data: 2003-03-18 20:50:07
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <marcin_lubojanski(usunto)@pf.pl> napisał:

    > Osobnik podający się za Michał 'Amra'

    No co, to TYLKO obniżka o 1,1648% :D Widocznie nowy system bedzie drogi, a do
    tego musza dokupic licencje na Profile :D

    > Ciekawe ile ludzi tym razem sie pożegna z Inteligo?

    Nie chodzi o jakies drobne 200 tys. klientow, pkobp ma 4,5 mln ;-))))

  • 7. Data: 2003-03-18 20:51:04
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Ciekawe ile ludzi tym razem sie pożegna z Inteligo?

    Konta pewnie jeszcze nie zlikwiduję, ale kaskę trzeba
    będzie jednak przelać gdzie indziej bo IMHO tym razem
    jednak mocno przesadzili.
    Że też to PKO musiało się napatoczyć :(

    pozd.Pix

  • 8. Data: 2003-03-18 20:57:19
    Od: "citi69" <c...@p...onet.pl>

    To chyba koniec tego przedwsięwzięcia Czy goście którzy piszą te
    marketingowe bzdury mogą jeszcze patrzeć sobie w oczy na korytarzu?:(
    Moja teza - Inteligo umiera jako bank "wirtualny", a to powoduje, że
    przestaje liczyć się jako rzeczywista konkurencja dla mBanku, VWdirect i
    innych. Jako osoba obserwująca ponad dwuletni okres w rozwoju wirtualnej
    bankowości w naszym kraju patrzę na ten fakt bez zbytniej radości. Niemniej
    właśnie poczynania Inteligo wywoływały mój największy niesmak.

    Wkładam kij w mrowisko i proszę o opinie.

    pozdrawiam
    A.

    ytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

  • 9. Data: 2003-03-18 21:32:06
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > właśnie poczynania Inteligo wywoływały mój największy niesmak.
    >
    > Wkładam kij w mrowisko i proszę o opinie.
    Ludzie, czy Wy nie widzicie, że WIBID ciągle spada. Zgadzam się tylko z tym, że
    obniżka oprocentowania w INTELIGO jest za gwałtowna w stosunku do jego ruchów.
    W najbliższym czasie przewiduję reakcje także innych banków wirtualnych. Po tak
    drastycznej obniżce przez konkurencje, mogą sobie na to pozwolić nie tracąc
    klientów. Typuje, że mBank będzie pierwszy (strata BRE). Tensor1.

  • 10. Data: 2003-03-18 21:51:54
    Od: Laik <g...@b...pl>

    Hello citi69,
    w wiadomości <b5818m$kmj$1@atlantis.news.tpi.pl> z 2003-03-18 21:57:19
    przeczytałem:

    > Moja teza - Inteligo umiera jako bank "wirtualny", a to powoduje, że
    > przestaje liczyć się jako rzeczywista konkurencja dla mBanku, VWdirect i
    > innych.

    pko nie zalezy chyba na tej niszowej grupie klientow-internautow. ci
    klienci juz wybrali lepiej (patrzac na przyrost depozytow i nowych uslug w
    mBanku). inteligo jest tylko uzupelnieniem oferty starego, stabilnego
    banku ze znacznym udzialem na rynku.
    porownujac... moze tak: w duzym i drogim supermarkecie, gdzie mydlo,
    szwarc i powidlo generuje obroty - jest dzial komputerowy. jest, bo wypada
    go miec, ale i tak malo kto tam bedzie kupowal - ceny nie sa
    konkurencyjne, nowosci nie uswiadczysz, obsluga niekompetentna (albo i tak
    uwaza, ze lepiej isc do sklepu specjalistycznego) a produkty drogie.
    --
    Laik