  • 1. Data: 2003-03-18 23:36:29
    Temat: Przestrzeganie limitów KK ??
    Od: "Mentos" <m...@o...pl>

    Witam
    Moje pytanie zostalo zainspirowane postami o kradziezy KK i przekroczeniu
    przez zlodzieja limitu KK
    Czy bank nie przestrzega limitu jaki ma dana KK i autoryzuje tranzakcje
    powyze tego limitu ??
    Jak to sie ma w roznych bankach ??
    Jezeli banki nie przestrzegaja limitow, to do jakiej kwoty dziala
    ubezpieczenie karty na wypadk kradziezy ?? Do kwoty limitu czy do kwoty jaka
    ukradl nam zlodziej ??

    Powyższe szczegolnie mnie interesuje w odniesieniu do KK VISA Sliver z Citka

    Pozdrawiam:
    MENTOS
    m...@o...pl
    ICQ: 72467386 GG# 1335

  • 2. Data: 2003-03-19 08:49:46
    Temat: Re: Przestrzeganie limitów KK ??
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Mentos"
    > Czy bank nie przestrzega limitu jaki ma dana KK i autoryzuje tranzakcje
    > powyze tego limitu ??

    a jest dodatkowa oplata za przekroczenie limitu ?
    skoro jest to znaczy ze wolno go przekroczyc, a nawet dla banku jest to
    korzystne, wiec nie ma co pytac

    > Powyższe szczegolnie mnie interesuje w odniesieniu do KK VISA Sliver z
    Citka

    reklamujesz, a potem splacasz wszystko czego nie uznali, chyba ze masz
    ubiezpieczenie, a z tym jest roznie w roznych bankach. Sprawdz swoje
    ubezpieczenie, ale citi po tym wzgledem pozwala sie dobrze ubezpieczyc
    *** blad ***

  • 3. Data: 2003-03-19 09:09:44
    Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

    Użytkownik "Mentos" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Powyższe szczegolnie mnie interesuje w odniesieniu do KK VISA Sliver z
    Citka

    Hmm, kiedys w citku bylo tak, ze gdy placiles i ta transakcja przekroczyles
    limit to poporstu sciagali kare za przekroczenie w zaleznosci od kwoty
    transakcji i gdy probowales wykonac kolejna transakcje po przekroczeniu
    limitu to bank odmawial autoryzacji (zdarzylo mi sie kilka razy).
    KK w citku nie mam od roku, wiec trudno powiedziec czy cos sie zmienilo.

    mag.

  • 4. Data: 2003-03-19 12:46:30
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 19 Mar 2003 00:36:29 +0100, "Mentos" <m...@o...pl> wrote:

    >Moje pytanie zostalo zainspirowane postami o kradziezy KK i przekroczeniu
    >przez zlodzieja limitu KK
    >Czy bank nie przestrzega limitu jaki ma dana KK i autoryzuje tranzakcje
    >powyze tego limitu ??

    ja kiedyś na stacji próbowałem zapłacić KK WBK (chyba nawet jeszcze
    nie BZWBK) zapomniawszy, że zbliżam się do limitu (było to zaraz przed
    końcem grace-period). Była odmowa (btw: miałem inną KK :-)

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 5. Data: 2003-03-19 13:25:19
    Od: "Magda" <m...@l...lodz.pl>

> [...]
    > transakcji i gdy probowales wykonac kolejna transakcje po przekroczeniu
    > limitu to bank odmawial autoryzacji (zdarzylo mi sie kilka razy).

    W Citku jak zbliżałam się do limitu, zadzwonili do mnie z taką informacją.
    ---
    MAGDA

  • 6. Data: 2003-03-19 14:42:15
    Od: "Stachu - RYBNIK" <s...@o...pl>

    > Jak to sie ma w roznych bankach ??

    W Millennium po przekroczeniu limitu transakcje nie są autoryzowane.
    KK Millennium VISA Classic.

    --
    Pzdr, Stacho

  • 7. Data: 2003-03-19 17:52:42
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Mentos" <m...@o...pl> napisał
    > Czy bank nie przestrzega limitu jaki ma dana KK i autoryzuje tranzakcje
    > powyze tego limitu ??

    Citi nie przestrzega i _autoryzuje_ (nie wiem tylko ile mozna zrobic takich
    transakcji) ;-// W citi dotyczy to takze maestro. Pomijam oczywiscie sytuacje,
    ze limit mozna przekroczyc (KK) transakcjami bez autoryzacji.

    > Jak to sie ma w roznych bankach ??

    Multi nie daje autoryzacji po przekroczeniu limitu (takze ustawionego limitu
    indywidualnego przez klienta lub ilosci transakcji).

    > Jezeli banki nie przestrzegaja limitow, to do jakiej kwoty dziala
    > ubezpieczenie karty na wypadk kradziezy ?? Do kwoty limitu czy do kwoty jaka
    > ukradl nam zlodziej ??

    W citi odpowiedzialnosc _klienta_ ograniczona jest do 100zl. To najlepiej
    ubezpieczona KK - obejmuje tez inne oplaty np. przekroczenie limitu przez
    złodzieja. Aha podobnie jest z kk pkobp. Inne kk maja ograniczona
    odpowiedzialnosc _banku_ do okreslonej kwoty np. kk bzwbk do 4kzl, powyzej tej
    kwoty placi klient ;((

  • 8. Data: 2003-03-19 17:55:24
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Mentos" <m...@o...pl> napisał
    >
    > Citi nie przestrzega i _autoryzuje_ (nie wiem tylko ile mozna zrobic
    takich
    > transakcji) ;-// W citi dotyczy to takze maestro.

    Ale wg Citi nie pobieraja za to oplat nawet jak sie wpadnie w debet
    niedozwolony. Nalezy jak najszybciej wplacicpieniadze na rachunek i nie
    konsekwecji.

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2003-03-19 18:03:15
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał

    > Ale wg Citi nie pobieraja za to oplat nawet jak sie wpadnie w debet
    > niedozwolony. Nalezy jak najszybciej wplacicpieniadze na rachunek i nie
    > konsekwecji.

    Dobrze, ze napisales, ze "wg citi" ;-)))) To po co jest ta pozycja w TOiP skoro
    mówia ze zwracaja ? ;-))
    Mnie pare razy pobrali taka oplate i ani razu nie zwrocili ;(

  • 10. Data: 2003-03-19 18:08:57
    Od: j...@p...onet.pl

    > Dobrze, ze napisales, ze "wg citi" ;-)))) To po co jest ta pozycja w TOiP
    skoro
    > mówia ze zwracaja ? ;-))
    > Mnie pare razy pobrali taka oplate i ani razu nie zwrocili ;(

    Kiedys pisalem przez poczte wewnetrzna i mam zachowana wiadomosci - oto ona:

    Szanowny Panie,

    W tej sytuacji z pewnością pracownik banku poinformowałby Pana o §8.16
    Regulaminu Rachunków Bankowych mówiącym, iż Klient jest zobowiązany do
    kontrolowania stanu rachunku.
    Wykorzystane środki ponad dostępne z pewnością będą musiały zostać zwrócone na
    rachunek.
    Jeśli potwierdzi Pan, iż najszybciej jak to będzie możliwe spłaci zadłużenie na
    tym zakończymy sprawę.

    W przypadku gdy Klient odmawia zwrócenia środków na rachunek, sprawa
    przekazywana jest do Działu Windykacji.

    Z wyrazami szacunku,
    *****
    Departament Operacyjnej Obsługi Rachunków

    --
    JaKi