  • 1. Data: 2003-03-18 21:22:48
    Temat: Wyplata czeku z zagranicy - gdzie najlepiej?
    Od: "Marek" <m...@a...SPAM--.net>

    Witam.

    Otoz mam do zrealizowania czek nadany w USA i teraz zastanawiam sie gdzie go
    najlepiej wyplacic.
    Czek jest wystawiony przez Bank of America.

    Gdzie najlepiej taki czek zrealizowac - chodzi mi oczywiscie o jak
    najkrotszy termin realizacji i wysokosc prowizji jaka bank pobiera.
    Czy w danym banku trzeba posiadac konto?

    Mieszkam w Warszawie, wiec z dostepem do roznych bankow nie bedzie problemu.

    Z gory dziekuje za odpowiedz.

  • 2. Data: 2003-03-18 21:52:50
    Temat: Re: Wyplata czeku z zagranicy - gdzie najlepiej?
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Marek" <m...@a...SPAM--.net> wrote in message
    > Otoz mam do zrealizowania czek nadany w USA i teraz zastanawiam sie gdzie
    go
    > najlepiej wyplacic.
    > Czek jest wystawiony przez Bank of America.

    najlepiej jedź do PEKAO SA przy pl. Bankowym - oni podobno najszybciej
    (zwykle od ręki) realizują czeki, bo mają umowy z wieloma bankami
    zagranicznymi

    a jak nie mają to niestety poczekasz kilka tygodni - opłata to ok 20 zł
    chyba nikt inny nie realizuje tego taniej

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2003-03-18 22:25:19
    Od: n...@p...onet.pl

> [...]
    > Czy w danym banku trzeba posiadac konto?
    >
    > Mieszkam w Warszawie, wiec z dostepem do roznych bankow nie bedzie problemu.

    Z taryfy opłat i prowizji BOŚ SA za czynności bankowe w obrocie zagranicznym:

    Inkaso czeków lub innych dokumentów - od zainkasowanej kwoty 0,20%
    min. 10,00 max 200,00

    http://www.bosbank.pl/o_oip.htm

  • 4. Data: 2003-03-18 23:12:27
    Od: "MARIUSZ" <m...@p...pl>

    spróbuj wpaść do NBP oni powinni mieć info o tym jak i gdzie !

  • 5. Data: 2003-03-19 08:36:34
    Od: "Monika Krause" <m...@z...pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@a...SPAM--.net> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy w danym banku trzeba posiadac konto?
    >
    > Mieszkam w Warszawie, wiec z dostepem do roznych bankow nie bedzie

    Z tego co pamiętam, to trzeba mieć konto w danym banku, żeby zrealizować
    taki czek, kiedyś najtaniej było w Citibanku - 15zł..

    pozdrawiam,
    Mk.