    From: "Dave" <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przestrzeganie limitów KK ??
    Date: Thu, 20 Mar 2003 09:44:20 +0100

    Witek wrote:
    > Użytkownik "Mentos" <m...@o...pl> napisał
    >
    > Citi nie przestrzega i _autoryzuje_ (nie wiem tylko ile mozna zrobic
    > takich transakcji) ;-// W citi dotyczy to takze maestro. Pomijam

    to bardzo niebezpieczne - zwlaszcza w wypadku karty kredytowej. W takiej
    sytuacji nawet wielogodzinne ubezpieczenie moze nie wystarczyc. Bo jesli
    ktos zauwazy brak karty dopiero po kilku dniach to moze naciac sie na
    wielotysieczne straty. Wole karty ktore odmawiaja autoryzacji po
    przekroczeniu limitu. Tak jest np. w Lucasie czy w Pekao.

    D.