  • 21. Data: 2004-12-05 14:00:16
    Temat: Re: Przerwa MultiBanku - co bedzie nowego ??
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    > Jest zakładka do IKE, odwrócona kolejność w historii (ale funkcjonalność
    nie
    > zmieniła się), MultiTransfer w przelewach. No i to wszystko, może coś
    włączą za
    > parę dni (już raz tak było).

    Tak. Zmiany w historii (i chyba cos jeszcze) beda podobno za pare dni. Ma
    byc tak jak obecnie tylko bez tego ekranu pośredniego. Czyli po zaznaczeniu
    historii pojawi sie lista transakcji z oknem wyboru (zakres etc.) u góry.
    Analogicznie jak w CO, czy tez podobnie do inteligo.
    Reszta juz jest.

  • 22. Data: 2004-12-05 15:01:28
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sun, 5 Dec 2004 15:00:16 +0100, "mm" <j...@c...barg.sv> wrote:

> [...]
    >historii pojawi sie lista transakcji z oknem wyboru (zakres etc.) u góry.

    no wreszcie. zawsze mnie to wkurzalo. pytanie jeszcze z jakiego
    zakresu bedzie domyslnie. bo to co podpowiada teraz to zdecydowanie za
    duzo. no i teraz pozostaje czekac az w mbanku odwroca historie do gory
    nogami :) bo jak ktos korzysta z obu bankow to sie bedzie merdac :)

    G.

  • 23. Data: 2004-12-05 15:51:04
    Od: Solos <m...@t...pl>

    Tomasz Matuszewski wrote:
    > za coś takiego to bym mógł dodatkowo płacić :P

    ja tez jestem gotowy zaplacic extra za ta usluge np. 5zl miesiecznie :)
    niech to tylko wprowadza.

    --
    Solos
    GG 3115539

  • 24. Data: 2004-12-05 16:26:11
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-12-05, Solos <m...@t...pl> wrote:

    > ja tez jestem gotowy zaplacic extra za ta usluge np. 5zl miesiecznie :)
    > niech to tylko wprowadza.
    Może MultiBankowcy toto czytają - ja też byłbym skłonny płacić 5-6 PLN
    za usługę lub płacić za każdego SMS'a

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 25. Data: 2004-12-06 07:31:43
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    mm <j...@c...barg.sv> wrote:
> [...]
    > historii pojawi sie lista transakcji z oknem wyboru (zakres etc.) u góry.
    > Analogicznie jak w CO, czy tez podobnie do inteligo.

    taaa, multitransfer działa extra ;) chciałem sobie zobaczyć "listę
    naszych partnerów"

    Forbidden (403)
    You have requested data that the server has decided not to provide to
    you. Your request was understood and denied.

    no i bu ;)
    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Człowiek mądry milczeć będzie do chwili odpowiedniej" Syrach

  • 26. Data: 2004-12-06 07:33:48
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    Marcin Jurczuk <m...@t...pl> wrote:

    > Może MultiBankowcy toto czytają - ja też byłbym skłonny płacić 5-6 PLN
    > za usługę lub płacić za każdego SMS'a

    za każdego? e, lepszy ryczałt ;) dlatego się przeniosłem z mbanku do
    multi, że wole płacić za konto, a nie od każdego przelewu
    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Lepiej rządzić w piekle, niż być pokojowym w niebie." H. Fielding

  • 27. Data: 2004-12-06 08:38:25
    Od: Solos <m...@t...pl>

    Tomasz Matuszewski wrote:
    > za każdego? e, lepszy ryczałt ;) dlatego się przeniosłem z mbanku do
    > multi, że wole płacić za konto, a nie od każdego przelewu

    ja tez zdecydowanie wole ryczalt, wtedy wiem dokladnie ile zaplace
    kazdego miesiaca.

    --
    Solos
    GG 3115539

  • 28. Data: 2004-12-06 17:56:13
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 05 Dec 2004 14:07:08 +0100, Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>
    wklepał(-a):

    >Jest zakładka do IKE, odwrócona kolejność w historii (ale funkcjonalność nie
    >zmieniła się), MultiTransfer w przelewach. No i to wszystko, może coś włączą za
    >parę dni (już raz tak było).

    No i mamy:
    - Edycja danych marketingowych, adresowych
    - Możliwość aktywacji/odblokowania kanałów w Internecie
    - Zmiana daty generowania wyciągu karty kredytowej
    - MultiTransfer - wkrótce

    A gdzie te zmiany w historii? :/

  • 29. Data: 2004-12-06 18:13:01
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    > A gdzie te zmiany w historii? :/

    Wkrótce w tym miesiącu ;)) *ale nie w ten weekend

  • 30. Data: 2004-12-06 18:29:07
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 6 Dec 2004 19:13:01 +0100, "mm" <j...@c...barg.sv> wklepał(-a):

    >Wkrótce w tym miesiącu ;)) *ale nie w ten weekend

    Pod choinkę. :>