  • 11. Data: 2004-12-04 18:29:16
    Temat: Re: Przerwa MultiBanku - co bedzie nowego ??
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:

    > Nie :) To droga impreza po pierwsze, po drugie bylo myslec od poczatku - a
    > nie teraz :)

    za coś takiego to bym mógł dodatkowo płacić :P
    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Czy nie lepiej byłoby, zamiast tępić zło, szerzyć dobro?."

  • 12. Data: 2004-12-04 20:18:17
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    mm napisał(a):

    > historia rachunku (szybszy dostep+info)

    Czyżby to samo co w Mbanku, czyli po kliknięciu na kwotę w głównym oknie
    części transakcyjnej pojawiają się transakcje z ostatnich 14 dni? To by
    była bomba

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 13. Data: 2004-12-04 20:38:08
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    > Czyżby to samo co w Mbanku, czyli po kliknięciu na kwotę w głównym oknie
    > części transakcyjnej pojawiają się transakcje z ostatnich 14 dni? To by
    > była bomba

    Inaczej. IMO lepiej :)

  • 14. Data: 2004-12-04 23:11:34
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    mm napisał(a):

    > Inaczej. IMO lepiej :)

    Uuuu......no to czekam z niecierpliwością :)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 15. Data: 2004-12-05 08:22:54
    Od: Tomasz Waszczyński <w...@w...org>

    Użytkownik "Marcin Jurczuk" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Dowiedzialem sie w MultiLinii, ze dzisiejsza nocna przerwa jest
    > zwiazana z wprowadzaniem nowych funkcji w systemie transakcyjnym ?
    > Wie ktos Co to bedzie ? Moze wreszcie lista odbiorcow :) ?

    Nie udało się wdrożyć zmian czy będą widoczne dopiero kiedy indziej? Bo
    jakoś niczego zapowiadanego nie mogę znaleźć.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 16. Data: 2004-12-05 10:35:54
    Od: "| m o []" <_...@n...o2.pl>

> [...]
    > zwiazana z wprowadzaniem nowych funkcji w systemie transakcyjnym ?
    > Wie ktos Co to bedzie ? Moze wreszcie lista odbiorcow :) ?

    wow widze ze odwrócili historię operacji do góry nogami !!!

  • 17. Data: 2004-12-05 10:51:23
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sun, 5 Dec 2004 11:35:54 +0100, "| m o []" <_...@n...o2.pl>
    wrote:

    >wow widze ze odwrócili historię operacji do góry nogami !!!

    hihi
    najwyrazniej to ten zapowiadany latwiejszy dostep do historii :-))))

  • 18. Data: 2004-12-05 12:19:47
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl> wrote:
    > za coś takiego to bym mógł dodatkowo płacić :P

    Ja tez. Ale po prostu wdrozenie tego teraz jest na tyle kosztowne i trudne,
    ze nawet chyba w tej chwili o tym nie mysla- nie jest to priorytet.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 19. Data: 2004-12-05 12:52:45
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    | m o [] napisał(a):

    > wow widze ze odwrócili historię operacji do góry nogami !!!

    O dżizus. No to wymyślili :>

    Następnym pomysłem będzie zapewne historia od lewej do prawej

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 20. Data: 2004-12-05 13:07:08
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 5 Dec 2004 09:22:54 +0100, Tomasz Waszczyński <w...@w...org>
    wklepał(-a):

    >Nie udało się wdrożyć zmian czy będą widoczne dopiero kiedy indziej? Bo
    >jakoś niczego zapowiadanego nie mogę znaleźć.

    Jest zakładka do IKE, odwrócona kolejność w historii (ale funkcjonalność nie
    zmieniła się), MultiTransfer w przelewach. No i to wszystko, może coś włączą za
    parę dni (już raz tak było).