  • 1. Data: 2004-12-04 15:28:47
    Temat: Kolejny gracz na rynku bankowości internetowej dla firm
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Dla zainteresowanych:
    Po Citibanku, DB, Banku BPH i BRE Banku na rynek zaawansowanych systemów
    internetowej bankowości korporacyjnej wchodzi Nord / LB Bank Polska.
    Oficjalna prezentacja nowego systemu NORD / LB NET odbędzie się już 9
    grudnia.

    Dam znac co i jak, bo sie wybieram na konferencje. Huh - a mam zalegly
    artykul do napisania. Szkoda, ze doba nie ma 48 godzin ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2004-12-06 10:50:58
    Od: "Krystekk" <fcku2(WYWAL)@o2.pl>

    napisał:

    > Po Citibanku, DB, Banku BPH i BRE Banku na rynek zaawansowanych
    systemów
    > internetowej bankowości korporacyjnej

    A na czym polegaja ww. zaawansowane systemy?

    Krystekk

  • 3. Data: 2004-12-06 12:13:11
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Krystekk <fcku2(WYWAL)@o2.pl> wrote:
    > A na czym polegaja ww. zaawansowane systemy?

    Stosowane zabezpieczenia i dostepne uslugi.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 4. Data: 2004-12-06 16:54:54
    Od: "Krystekk" <fcku2(WYWAL)@o2.pl>

    napisał:

    > Stosowane zabezpieczenia i dostepne uslugi.

    Gdzie mozna zdobyc wiecej informacji na ten temat?

    K-kk

  • 5. Data: 2004-12-06 17:09:13
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Krystekk <fcku2(WYWAL)@o2.pl> wrote:
    > Gdzie mozna zdobyc wiecej informacji na ten temat?
    > K-kk

    Bankowosci internetowej dla firm??
    hmmmm. Popelnilem jeden tekst dla Rzepy, jeden dla Gazty Bankowej jest w
    ciaglej drodze ;)
    I jak mam byc szczery - to wiece chyba niestety nigdzie w prasie nie
    przeczytasz. Troche jest w Gazecie Bankowej - ale to ostatnio bo wczesniej
    (znaczy 2003 i wstecz) pisali jakies hmmm no takie sobie aktualne te rzeczy
    ;)

    A inaczej - no coz - kontakty bezposrednie ci jedynie zostaja. I to w
    roznych bankach, bo to taka dzialaka, gdzie jeden bank nie wie prawie nic o
    drugim :D

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 6. Data: 2004-12-06 18:53:49
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 6 Dec 2004 17:54:54 +0100, "Krystekk" <fcku2(WYWAL)@o2.pl>
    wklepał(-a):

    >Gdzie mozna zdobyc wiecej informacji na ten temat?

    https://bi.bresa.com.pl/DEMO.PL/
    Trochę stare, ale działa. :)

  • 7. Data: 2004-12-06 19:02:10
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> wrote:
    > https://bi.bresa.com.pl/DEMO.PL/
    > Trochę stare, ale działa. :)

    eeeee.
    Toz to przeszlosc dawna, dawna :) Nakladka na system off-linowy i z nowym
    system korporacyjnej bankowosci internetowej nie majacej zbyt wiele
    wspolnego. (no moze przesadzam, ale no ale).
    Polecam raczej to:
    http://www.bph.pl/pl/klienci_korporacyjni/bankowosc_
    elektroniczna/businessnet

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 8. Data: 2004-12-06 21:00:44
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 6 Dec 2004 20:02:10 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wklepał(-a):

> [...]
    >system korporacyjnej bankowosci internetowej nie majacej zbyt wiele
    >wspolnego. (no moze przesadzam, ale no ale).

    Ja nie mówiłem, że polecam. Ale wypadałoby wiedzieć coś o jednym z pierwszych
    systemów dla firm.

    >Polecam raczej to:
    >http://www.bph.pl/pl/klienci_korporacyjni/bankowosc
    _elektroniczna/businessnet

    Chciałem obejrzeć co proponują w zakresie:
    - Integracja z systemami finansowo-księgowymi (ERP)

    no i "Strona nie może być wyświetlona - brak koniecznych danych".

  • 9. Data: 2004-12-06 22:08:19
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Chciałem obejrzeć co proponują w zakresie:
    > - Integracja z systemami finansowo-księgowymi (ERP)
    >
    > no i "Strona nie może być wyświetlona - brak koniecznych danych".

    Wspolpracuja z najwiekszymi producentami systemow ERP - nawet nadaja wlasne
    certyfikaty.
    A co do strony - ciekawe czy i kiedy poprawia :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!