  • 11. Data: 2006-11-07 13:11:00
    Temat: Re: Przenoszenie katy do Millenium
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    RobertS wrote:
    > jest tam ubezp. bezpieczna karta za 2,99 m-c, ale na szczescie mozna z
    > niego zrezygnowac ;-)

    Przy podpisywaniu umowy juz mozna ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 12. Data: 2006-11-07 13:20:11
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Przy podpisywaniu umowy juz mozna ?

    tak, a nawet trzeba ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 13. Data: 2006-11-07 20:21:51
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <f...@a...pl> napisal(a):

    > Teraz przenosic mozna tylko jesli chce sie otrzymac VISE i VISE Gold. O MC
    > nie ma slowa.

    Lipa, bo rajfkowe Visy są przeliczane przez USD. Ja wziąłem
    Mastercarda, kiedy się jeszcze dało
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 14. Data: 2006-11-07 20:28:11
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnel1rai.8bt.samotnik@samotnik.local...
    > <f...@a...pl> napisal(a):

    > Lipa, bo rajfkowe Visy są przeliczane przez USD. Ja wziąłem
    > Mastercarda, kiedy się jeszcze dało

    Jak juz zwracalem uwage w innym watku, z moich doswiadczen wynika,
    iz to przez co jest przeliczana karta ma zazwyczaj marginalne
    znaczenie (ponizej 0,4% przy dobowych wahaniach kursu podobnego
    rzedu). Wieksze znaczenie ma tu wysokosc marzy banku, a w Rajfim
    jest to chyba 3%.

    Kartami pozbawionymi tej marzy wydaja sie byc karty ING.

    marekz

  • 15. Data: 2006-11-07 20:51:08
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@t...irc.pl> napisal(a):
    > Wieksze znaczenie ma tu wysokosc marzy banku, a w Rajfim
    > jest to chyba 3%.

    A skąd ten wniosek wywiodłeś? Przejrzałem regulamin i toip i... nie
    zauważyłem wzmianki.

  • 16. Data: 2006-11-07 20:53:24
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    RobertS napisał(a):

    > z ubezp. mozna zrezygnowac, od momentu zlozenia wniosku do wydania karty
    > 5 dni roboczych (odbior karty w oddziale)

    Z ubezpieczenia można zrezygnować w DOWOLNYM momencie. Pierwszy miesiąc
    jest zresztą chyba bezpłatny, nie chce mi się teraz wnikać w tabelę.

  • 17. Data: 2006-11-07 20:54:15
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    RobertS napisał(a):

    > 2. nalezy podpisac oswiadczenie, ze zrezygnuje sie z innej kk

    Nie ma żadnego oświadczenia. Jest to zapis regulaminowy.

  • 18. Data: 2006-11-07 21:00:27
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnel1t1f.8cl.samotnik@samotnik.local...

    > A skąd ten wniosek wywiodłeś? Przejrzałem regulamin i toip i...
    > nie
    > zauważyłem wzmianki.

    Wykonuje sporo transakcji. Z kursow tak wynika. Obecnie juz zawsze
    place zagraniczne transakcje Visą ING'u (po to mam te karte, bo
    poza tym jest slaba) i z kursow wynika, ze nie ma tej marzy
    (przetestowane na EUR, USD, NOK, SEK). Ostatnio testowo
    sprawdzilem Vise Rajfiego przy transakcji w USD (dluzszy gp wiec
    wolalbym nia placic) i 3% marzy bylo.

    marekz

  • 19. Data: 2006-11-08 09:14:23
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Nie ma żadnego oświadczenia. Jest to zapis regulaminowy.

    na jedno wychodzi, na regulamin musisz sie pisemnie zgodzic

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 20. Data: 2006-11-08 10:01:23
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Wojciech Nawara wrote:
    > Nie ma żadnego oświadczenia. Jest to zapis regulaminowy.

    A jesli sie do niego nie zastosuje to wtedy ? Zabiora mi karte ? Bo jakie
    inne konsekwencje moga wyciagnac wobec klienta ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos