  • 21. Data: 2006-11-08 10:12:20
    Temat: Re: Przenoszenie katy do Millenium
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    news:eisa5e$b6a$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > A jesli sie do niego nie zastosuje to wtedy ? Zabiora mi karte ?
    > Bo jakie inne konsekwencje moga wyciagnac wobec klienta ?

    Mogą zastrzec karte. Przy czym jeśli zadbasz, aby do tego czasu
    zrobić obrót uprawniający do rezygnacji z tej ich "opłaty
    aktywacyjnej", to czysta strata dla banku.

    marekz

  • 22. Data: 2006-11-08 10:40:51
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Mogą zastrzec karte. Przy czym jeśli zadbasz, aby do tego czasu
    > zrobić obrót uprawniający do rezygnacji z tej ich "opłaty
    > aktywacyjnej", to czysta strata dla banku.

    mogą zastrzec, ale się jeszcze z takim przypadkiem nie spotkalem...
    poza tym musieliby wczesniej sprawdzic, ze tego nie zrobiles, a na to
    potrzeba czasu, a klientow sa tysiace i takie dzialanie nie przyniosloby
    bankowi kasy, a o nia przeciez mu chodzi ;-))

    gdyby rezygnacja z poprzedniej karty faktycznie byla wazna to bank
    wymagalby jej okazania juz w momencie np. skladania wniosku (a co jezeli
    zostalby rozpatrzony negatywnie), odbioru karty (opcja tylko w oddziale)...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 23. Data: 2006-11-08 14:07:34
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Samotnik wrote:
    > Jeszcze niedawno obejmowała...

    Teraz niby tez obejmuje ale sie placi za karte 20zl.

    --
    pozdrawiam
    Mithos