  • 1. Data: 2006-11-07 09:38:12
    Temat: Przenoszenie katy do Millenium
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Czy przenoszac karte do Milennium musze w praktyce zlikwidowac poprzednia
    karte ?

    Dokladnie to chce w Millenium MasterCarda ale jedoczesnie nie chce
    likwidowac w Multi swojej VISY, preferuje uproszczona procedure (czyli
    przeniesienie).

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 2. Data: 2006-11-07 09:47:23
    Temat: Re: Przenoszenie katy do Millenium
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    RobertS wrote:
    > a jak chcesz przeniesc nie likwidujac poprzedniej karty?

    W ten sposob, iz moge nie wybierac opcji splacenia poprzedniej karty, a bank
    moze nie domagac sie dostarczenia potwierdzenia zamkniecia karty. W
    niektorych bankach tak jest, ale jak jest w Millenium to nie wiem.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2006-11-07 09:48:32
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > przeniesienie).

    a jak chcesz przeniesc nie likwidujac poprzedniej karty?

    jeszcze nie przerabialem tego tematu, ale podejrzewam, ze przy
    przeniesieniu bank splaci zadluzenie na rachunku poprzedniej karty i
    jednoczesnie bedziesz musial podpisac papier, ze z niej rezygnujesz...

    tak wlasnie mialem przy przejsciu z Multi do ING

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2006-11-07 11:59:24
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > W ten sposob, iz moge nie wybierac opcji splacenia poprzedniej karty, a bank
    > moze nie domagac sie dostarczenia potwierdzenia zamkniecia karty. W
    > niektorych bankach tak jest, ale jak jest w Millenium to nie wiem.

    w wypadku jw powinienes zostac potraktowany jak kazdy klient =
    dostarczyc info o zatrudnieniu, bo nie spelniasz glownego zalozenia tej
    "promocji" = nie zamieniasz jednej karty na druga, ale byc moze jest
    inaczej...

    w zasadzie to oddzial Millenium mam blisko wiec zapytam

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2006-11-07 11:59:51
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    RobertS wrote:
> [...]
    > dostarczyc info o zatrudnieniu, bo nie spelniasz glownego zalozenia
    > tej "promocji" = nie zamieniasz jednej karty na druga, ale byc moze

    Tyle, ze ja musze po stosowne papiery jechac daleko i srednio mi sie to
    usmiecha stad tez preferuje to zalatwic procedura uproszczona (o ile sie
    da).

    > w zasadzie to oddzial Millenium mam blisko wiec zapytam

    W Raiffeisen Bank takie cos jest mozliwe (nie trzeba rezygnowac ze starej
    KK, tyle ze tam promocja nie obejmuje MasterCarda).

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 6. Data: 2006-11-07 12:07:32
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <f...@a...pl> napisal(a):

    > W Raiffeisen Bank takie cos jest mozliwe (nie trzeba rezygnowac ze starej
    > KK, tyle ze tam promocja nie obejmuje MasterCarda).

    Jeszcze niedawno obejmowała...
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 7. Data: 2006-11-07 12:14:15
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Samotnik wrote:
    > Jeszcze niedawno obejmowała...

    Teraz przenosic mozna tylko jesli chce sie otrzymac VISE i VISE Gold. O MC
    nie ma slowa.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 8. Data: 2006-11-07 13:02:10
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    RobertS wrote:
    > z ubezp. mozna zrezygnowac, od momentu zlozenia wniosku do wydania
    > karty 5 dni roboczych (odbior karty w oddziale)

    Jakiego ubezpieczenia ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 9. Data: 2006-11-07 13:03:13
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    wyjasniam jak jest, bo wlasnie bylem w placowce Millenium

    1. przedstawia sie 3 ostatnie wyciagi i nic wiecej
    2. nalezy podpisac oswiadczenie, ze zrezygnuje sie z innej kk
    w ciagu 60 dni, ale nie trzeba sie tym w banku okazywac i nikt tego nie
    weryfikuje

    czyli luzik, wyglada na to, ze majac jakakolwiek kk otrzyma sie kk w
    Millenium bez zaswiadczen, trzeba przyniesc tylko ostatnie 3 wyciagi

    bank nie splaca zadluzenia z poprzedniej karty, mozna to zrobic samodzielnie

  • 10. Data: 2006-11-07 13:08:37
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Jakiego ubezpieczenia ?

    jest tam ubezp. bezpieczna karta za 2,99 m-c, ale na szczescie mozna z
    niego zrezygnowac ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS