  • Data: 2007-11-25 18:19:10
    Temat: Re: Przeniosą mnie z BPH do PKO
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 23 Nov 2007 09:47:17 +0100, Andrzej napisał(a):

    > Czy mógłbyś napisać w czym Ci zawinił pekao. Tak z ciekawości bo ja mam tam
    > konto z 10lat i do tej pory mi nie podpadli. Głównie doceniam dużą ilość

    Ja np. się przeniosę do bph500 bo chcę mieć do dyspozycji sezam, a nie
    badziewny system bankowości elektronicznej pekao... W samym pekao mi
    wystarczyło to, jakie problemy były przy likwidacji konta firmowego :)

    Jedyne co mnie martwi to sieć bankomatów - jeśli w BPH500 będzie bardzo
    kiepsko, to pewnie jakoś to odżałuję i założę konto w pekao...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    "To nie logika, to polityka"