  • 11. Data: 2007-11-20 19:42:56
    Temat: Re: Przeniesienie KK - gdzie teraz?
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 20 Nov 2007 20:08:46 +0100, MarekZ wrote:

    > No to az mi głupio to pisac, ale pozostaje Ci Rajfi i ING.

    Rajfi nie spełnia raczej warunku sensownego podglądu (brak widocznych
    blokad) oraz pojawiały się na grupie informacje, że nie uznaje reklamacji
    fraudów internetowych. Poza tym jest całkiem nieźle, obsługa uchodzi za
    jedną z kompetentniejszych, karty są tanie i dosyć łatwo można uzyskać
    zwolnienie z opłat rocznych (to ostatnie przynajmniej w moim przypadku).

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 12. Data: 2007-11-20 19:44:33
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "yayco" <y...@n...pl> napisał w wiadomości

    > W ING chcą potwierdzenia zamknięcia poprzedniej karty.
    > A co do podglądu to wiadomo, że jest kiepski i że mnie założyli od razu bo
    > dziecko szczęścia jestem.

    Tylko teoretycznie. Ja nie dałem. Po pewnym czasie zadzwonili żebym
    przyniósł (po okolo 5 miesiącach). Powiedziałem, że nie mam na to czasu, ale
    jesli chca to mogą zastrzec kartę, nie widze ku temu przeciwskazań. Od tego
    czasu brak wydarzeń z tym związanych.

    marekz

  • 13. Data: 2007-11-20 19:56:04
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Lis, 19:58, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale i tak nie rozważam BPH.
    > Raz, że zrazili mnie "czytelnością" TOiP, dwa, że zostaną zaorani.

    A ja okopalem sie w malym BPH i czekam co dalej, chociaz niedlugo
    zrezygnuje (nie przedluze) silver KK i automatycznie zwroce debetowa.
    Zobacze czy ewentualnie cos z GeMoney splodza czy emigrowac.
    Wczoraj zaskoczylem pania w "moim oddziale" pytaniem, czy konta
    potanieja :) Gdy sie "zatkala", kontynuowalem, ze przeciez powinny,
    bo bedzie mniej oddzialow i bankomatow - wychodzac widzialem ze sie
    nieco zafrapowala, chyba implikacje podzialu jeszcze do niej wczesniej
    nie dotarly :)

    Same TOiP do KK jest raczej jasne, nie zauwazylem jakis
    nieczytelnosci.A podglad internetowy swietny.

  • 14. Data: 2007-11-20 20:28:46
    Od: Andrzej Kubiak <b...@s...org>

    Dnia Tue, 20 Nov 2007 20:42:56 +0100, Marcin Mokrzycki napisał(a):

    > karty są tanie i dosyć łatwo można uzyskać
    > zwolnienie z opłat rocznych (to ostatnie przynajmniej w moim przypadku).

    Chyba w każdym przypadku :) Wziąłem ich kartę jako zapasową, przez rok
    "natłukłem" całą jedną transakcję na 25 zł, w międzyczasie Citi podniósł mi
    limit o ponad 40%, wysłałem więc Rajfiemu wypowiedzenie. W odpowiedzi
    dostałem papiórek z dożywotnim zwolnieniem z opłat.

    AK

  • 15. Data: 2007-11-20 20:34:27
    Od: Pete <n...@n...com>

    MarekZ pisze:
> [...]
    > jesli chca to mogą zastrzec kartę, nie widze ku temu przeciwskazań. Od tego

    Ja jestem krok dalej - dostałem pocztą z trąbką przypomnienie, że
    jeszcze nie doniosłem tegoż zaświadczenia.

    Ale raportuj, jak się sytuacja rozwinie.

    --
    Pete

  • 16. Data: 2007-11-21 04:22:18
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 20 Nov 2007 20:08:46 +0100,
    osoba podpisana: MarekZ <m...@t...irc.pl>
    napisała:
    > Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > No to az mi głupio to pisac, ale pozostaje Ci Rajfi i ING. No i teoretycznie

    Zostaje też zamkniecie karty. :)

    KJ

    "We all know Linux is great...it does infinite loop
    in 5 seconds." (Linus Torvalds)

  • 17. Data: 2007-11-21 09:21:45
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Pete"

    > Ja jestem krok dalej - dostałem pocztą z trąbką przypomnienie, że
    > jeszcze nie doniosłem tegoż zaświadczenia.

    chyba jakąś akcję parę miesięcy temu zarządzili, bo do mnie tez z
    Katowic
    w połowie X dzwonili żebym po roku dał im zaswiadczenie o zamknieciu
    KK BZWBK - no i kosztowało mnie to chyba ze 20 zł, ale dostali
    *** blad ***

  • 18. Data: 2007-11-21 15:55:43
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Andrzej Kubiak napisał(a):
> [...]
    > limit o ponad 40%, wysłałem więc Rajfiemu wypowiedzenie. W odpowiedzi
    > dostałem papiórek z dożywotnim zwolnieniem z opłat.

    Chyba nie. Ja po 10 miesiacach uzytkowania ich karty wyslalem
    wypowiedzenie, po tygodniu nie dalo sie juz logowac na www, a po
    miesiaca dostalem info o zamknieciu karty. Nie uzywalem jej moze nazbyt
    czesto ale mysle, ze jakies 3-4k nia wydalem.

    --
    Mithos

  • 19. Data: 2007-11-22 19:40:40
    Od: "Kredytobiorca" <i...@k...com>

    Spróbuj Polbank, z tym ze tam tylko VISA,
    ale przeniosą Ci na podstawie wyciągów z karty i podwyzsza limit o 20% od
    reki.
    Poza ttm karta gratis w 1 roku a pozniej 25 za plaska a za wypukłą silverke
    49 rocznie.

    pzdr

  • 20. Data: 2007-11-22 20:00:00
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 22 Nov 2007 20:40:40 +0100,
    osoba podpisana: Kredytobiorca <i...@k...com>
    napisała:

    > Spróbuj Polbank, z tym ze tam tylko VISA,

    Ten MC nie znalazł się w moich wymaganiach przypadkiem. Poza tym jeśli
    jakaś firma ma mnie w dupie, to ja ich też.

    > ale przeniosą Ci na podstawie wyciągów z karty i podwyzsza limit o 20% od
    > reki.
    Ktoś tu opisywał, że te przenosiny to nie takie bezbolesne były.

    KJ
    PS. Odpisuj pod cytatem.

    "#define QUESTION ((bb) || !(bb))" - Shakespeare.