  • 1. Data: 2002-02-27 09:30:16
    Temat: Przelicznik EUR/PLN dla eKARTY
    Od: "DaViD" <m...@i...pl.nospam>

    Chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób mogę w danej chwili przeliczyć
    sumę zakupów w sklepie internetowym (podaną w EUR) na PLN. Czyli innymi
    słowami, jak policzyć ile zablokują mi pieniędzy na eKARCIE po potwierdzeniu
    zamówienia?
    Wiem, że 'wszystko' pisze w Regulaminie "Warunki wydawania i używania
    eKART w mBanku", ale niestety niezbyt dokładnie. Piszą tam o przeliczniku
    "Kwoty transakcji wirtualnych dokonanych w walucie obcej przeliczane są
    przez Visa International na dolary amerykańskie". No własnie, gdzie ten
    przelicznik na dany dzień mogę zobaczyć? (wtedy cała reszta będzie prosta :)

    dzięki za wszelką pomoc!
    --
    Pozdrawiam,
    DaViD

  • 2. Data: 2002-02-28 11:14:53
    Temat: Re: Przelicznik EUR/PLN dla eKARTY
    Od: "DaViD" <m...@i...pl.nospam>

    "DaViD" <m...@i...pl.nospam> wrote in message
> [...]
    > przez Visa International na dolary amerykańskie". No własnie, gdzie ten
    > przelicznik na dany dzień mogę zobaczyć? (wtedy cała reszta będzie prosta

    Kurcze!, czy na prawde nikt nie wie gdzie ten przelicznik mozna znalezc?
    Myslalem, ze na tej grupie znajde jakakolwiek pomoc :(((

    --
    Pozdrawiam,
    DaViD

  • 3. Data: 2002-02-28 12:22:28
    Od: "G. M." <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DaViD" <m...@i...pl.nospam> napisał w wiadomości

    > "Kwoty transakcji wirtualnych dokonanych w walucie obcej przeliczane są
    > przez Visa International na dolary amerykańskie". No własnie, gdzie ten
    > przelicznik na dany dzień mogę zobaczyć?

    VISA Int. nie podaje przeliczników.

  • 4. Data: 2002-02-28 14:35:37
    Od: "DaViD" <m...@i...pl.nospam>

    "G. M." <p...@p...onet.pl> wrote in message

    > Użytkownik "DaViD" <m...@i...pl.nospam> napisał w wiadomości

    > VISA Int. nie podaje przeliczników.

    czyli wolna amerykanka, tak?

    --
    Pozdrawiam,
    DaViD

  • 5. Data: 2002-02-28 14:37:47
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Feb 28, 2002 at 03:35:37PM +0100, DaViD wrote:

    > czyli wolna amerykanka, tak?

    Tak.

    --

    --w

  • 6. Data: 2002-02-28 15:13:11
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:2...@d...pingwin.waw.pl.
    ..

    > Tak.

    Czy mimo tej wolnej amerykanki VISA jakas razacao przegina w tym
    przeliczaniu?

    Karol