  • 1. Data: 2005-01-11 20:40:55
    Temat: Przeliczanie pomiedzy walutami
    Od: Gawel <g...@m...pl>

    Hajo,
    dokladnie to chodzi mi o wirtualna karte mBanku.

    Z tego co pisza, to platnosci zagraniczne sa przeliczane
    z waluty lokalnaj na USD a potem na PLN. Czyli w przypadku
    zakupu w Euro mam taki lancuszek: Euro->USD->PLN. Czy przy takiej
    ilosci przeliczen nie strace zbyt wielu pieniedzy?

    Gawel

  • 2. Data: 2005-01-11 20:45:54
    Temat: Re: Przeliczanie pomiedzy walutami
    Od: K.N. <l...@o...pl>

> [...]
    >zakupu w Euro mam taki lancuszek: Euro->USD->PLN. Czy przy takiej
    >ilosci przeliczen nie strace zbyt wielu pieniedzy?

    Dokladnie. Tracisz troche pieniedzy, ale majac karte przeliczana w
    Euro tracisz kupujac w USD. Sam zdecyduj gdzie czesciej kupujesz...

    Pzdr.
    Lack