  • 1. Data: 2005-01-11 20:24:05
    Temat: BPH karta kredytowa, zwolnienie z opłat
    Od: "Marvin" <_...@a...pl>

    Witam,

    Przeczytałem na stronie, że jak się wyrobi odpowiedniej wielkości obrót
    roczny to nie pobierają opłaty rocznej za kartę. OK. Ale czy trzeba wyrobić
    obrót na rachunku karty czy dla każdej karty podpiętej do tego rachunku?
    Bo jak to drugie to przy dwóch kartach dodatkowych będzie to sztuką
    niełatwą...

    Jak oni liczą te 116 dni grace periodu?

    Marvin

  • 2. Data: 2005-01-11 20:34:45
    Temat: Re: BPH karta kredytowa, zwolnienie z opłat
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2005-01-11 21:24, Użytkownik Marvin napisał:

    > roczny to nie pobierają opłaty rocznej za kartę. OK. Ale czy trzeba wyrobić
    > obrót na rachunku karty czy dla każdej karty podpiętej do tego rachunku?

    Było. Karty.

    > Bo jak to drugie to przy dwóch kartach dodatkowych będzie to sztuką
    > niełatwą...
    > Jak oni liczą te 116 dni grace periodu?

    Też było. Prawidłowo 3 pełne cykle + 24 dni.

    p.
    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 3. Data: 2005-01-12 07:58:57
    Od: "Marvin" <u...@p...fm>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@w...net.pl> napisał w
    wiadomości news:cs1d93$hhf$3@news.dialog.net.pl...

    > Było. Karty.

    Jakoś znaleźć nie mogę. Poprosze o link, a najlepiej odpowiedź.

    > Też było. Prawidłowo 3 pełne cykle + 24 dni.

    Jeszcze jedno: a czy daje się jej nadać dośc swobodnie i bez opłat swój pin?

    Marvin

  • 4. Data: 2005-01-12 08:15:29
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 11 Jan 2005 21:34:45 +0100, Marcin Nowakowski napisał(a):
    > Było. Karty.

    A czy ktoś już sprawdzał czy faktycznie BPH łaskawie rezygnuje z opłaty? Ja
    mam kartę wydaną w styczniu 2004, odpowiedni obrót zrobiłem... i ciekaw
    jestem czy pod koniec stycznia pobiorą sobie opłatę za wznowienie (karta
    ważna do 01 2006)...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 5. Data: 2005-01-12 08:52:05
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2005-01-12 08:58, Użytkownik Marvin napisał:

    > Jakoś znaleźć nie mogę. Poprosze o link, a najlepiej odpowiedź.

    Poszukam później w googlach i podam CI linka. W każdym razie dotyczy
    karty, a nie rachunku.

    > Jeszcze jedno: a czy daje się jej nadać dośc swobodnie i bez opłat swój pin?

    Nadać? Jeśli masz na myśli pierwszy PIN to nie, otrzymujesz go z
    banku, natomiast możesz zmienić bez opłat w bankomacie BPH lub Euronetu.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 6. Data: 2005-01-12 11:20:47
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

> [...]
    > mam kartę wydaną w styczniu 2004, odpowiedni obrót zrobiłem... i ciekaw
    > jestem czy pod koniec stycznia pobiorą sobie opłatę za wznowienie (karta

    Tak, rezygnuje. Po prostu jej nie pobieraja (w odroznieniu od sytuacji, ze
    pobieraja i nastepnie zwracaja, co czasami na w bph miejsce).

    marekz

  • 7. Data: 2005-01-12 18:32:11
    Od: "Andrum" <a...@p...pl>

> [...]
    > mam kartę wydaną w styczniu 2004, odpowiedni obrót zrobiłem... i ciekaw
    > jestem czy pod koniec stycznia pobiorą sobie opłatę za wznowienie (karta

    a jaki obrot trzeba zrobic, zeby zwolnili z oplaty? mozesz podac jakas
    wartosc?

  • 8. Data: 2005-01-12 19:32:18
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > a jaki obrot trzeba zrobic, zeby zwolnili z oplaty? mozesz podac jakas
    > wartosc?

    http://www.kartykredytowe.pl//bez_oplat.dhtml

    pozd
    as

  • 9. Data: 2005-01-13 19:47:32
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    Adam S. wrote:

    > http://www.kartykredytowe.pl//bez_oplat.dhtml

    skoro juz mowa o tych kartach, to wyglada mi na to, ze karta z Galeria
    Mokotow nie daje prawa do znizek u wszystkich innych partnerow poza
    galeria?! czy ktos moze to potwierdzic praktycznym doswiadczeniem?

    pozdrawiam
    trainer

  • 10. Data: 2005-01-13 20:13:34
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2005-01-13 20:47, Użytkownik trainer napisał:

    > czy ktos moze to potwierdzic praktycznym doswiadczeniem?

    Zależy od sprzedawcy w sklepie.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl