  • 11. Data: 2019-01-02 22:59:50
    Temat: Re: Przelewy z baardzo odroczonym terminem płatności.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kamil Jońca k...@p...onet.pl ...

    > Oczywiście wiesz, że OP mówi o mieszkaniu, a nie np. nieruchomości
    > komercyjnej? (Dla których stawki są "nieco" wyższe.)

    :)
    Ok, sprawdzam!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jaki jest szczyt odwagi???

  • 12. Data: 2019-01-02 23:18:05
    Od: jo44 <j...@T...PRECZ.o2.pl>

    W dniu 02.01.2019 o 16:23, Bolko pisze:
    > Co roku mam do zapłacenia w 4 ratach podatek od nieruchomości.

    Ja płacę od bardzo wielu lat i nic mi nie znika.
    Banki się tylko zmieniają...
    Jedyny wniosek - t..an jesteś.

  • 13. Data: 2019-01-02 23:58:38
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02-01-19 o 16:23, Bolko pisze:
    > Co roku mam do zapłacenia w 4 ratach podatek od nieruchomości.
    > Za 2017 rok nie wiem jak to się stało ale nie zapłaciłem
    > części podatku. Nie pamietam szczegółów dokładnie ale cześć była zapłacona
    > a cześć nie.
    > Wiec w 2018 roku przyłożyłem się do sprawy i sprawdziłem dokładnie czy wszystko
    > jest po ustwiane tak jak trzeba.
    > Czyli cztery raty co kwartał.
    >
    > A dzisiaj dostałem upomnienie że nie zapłaciłem ostatniej raty.
    > I już nie wiem czy coś źle robie ?
    > Jest możliwość żebym ustawiony 9 miesięcy wcześniej przelew zniknął?
> [...]
    JA tak robię o kilkunastu lat. Raz zginęło, jak ALIOR przejmował BPH i
    nie przenieśli przyszłych zleceń - w moim wypadku był to podatek śmieciowy.

  • 14. Data: 2019-01-03 09:03:49
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-01-02 o 20:11, ń pisze:
    > EB? Tu znikają bardziej, niż w czarnej dz... .

    Nigdy mi się nie zdarzyło, a zawsze tak płacę faktury prognozowane za
    prąd i gaz.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2019-01-03 09:20:04
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 2 stycznia 2019 16:23:40 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:
> [...]
    > I już nie wiem czy coś źle robie ?
    > Jest możliwość żebym ustawiony 9 miesięcy wcześniej przelew zniknął?

    W mbanku to działa bez problemu
    Możesz sobie ustawić przelewy cykliczne(miesięczne, kwartalne czy inna częstotliwość
    powtarzania) i ustawić tak ze bank będzie przez 3 dni próbował pobrać kasę jak w
    wyznaczonym dniu środków nie będzie
    Dodatkowo są powiadomienia po zalogowaniu ze przelew nie mógł zostać zrealizowany i
    że będzie jeszcze próbował w kolejnych dniach

  • 16. Data: 2019-01-03 11:23:19
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Hehe, przy okazji dowiedzieliśmy się w końcu, który to jest ten "bank jedyny" Krisa
    ;>
    Ale żeby nie był tak wspaniały, to trzeba dopisać, że takie cuda (próby przez 3 dni i
    powiadomienia SMS w wypadku odrzucenia) to jedynie przy zleceniach stałych, przy
    zlecaniu "zwykłego" przelewu z datą przyszłą już się tego nie udało zrobić.

  • 17. Data: 2019-01-03 11:42:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 3 stycznia 2019 11:23:21 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
    > Hehe, przy okazji dowiedzieliśmy się w końcu, który to jest ten "bank jedyny" Krisa
    ;>

    Wielokrotnie m.in tu pisałem że oprócz konta "podstawowego" od kilkunastu już lat mam
    konto w mBanku na które co miesiąc wysyłam kasę i płace z tego niektóre rachunki oraz
    zakupy na allegro czy u innego chińczyka. I chyba mnie za to mBank nie kasuje

> [...]
    zleceniach stałych, przy zlecaniu "zwykłego" przelewu z datą >przyszłą już się tego

    Jak już wszystkie rozumy zjesz to sprawdź jeszcze w mBanku opcje "seria przelewów" bo
    ona idealnie nadaje się własnie do płacenia np podatków w ratach
    Nie dość ze przez 3 dni będzie ponawiał to chyba jest też opcja że na sms
    powiadomienie wyślą że kasy nie było.

  • 18. Data: 2019-01-03 12:09:44
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2019-01-03 o 11:42, Kris pisze:
> [...]
    bo ona idealnie nadaje się własnie do płacenia np podatków w ratach
    > Nie dość ze przez 3 dni będzie ponawiał to chyba jest też opcja że na sms

    Ooo! Zaczynam się zastanawiać, cz może wreszcie powinienem założyć sobie
    konto w mBanku?
    W T-mobile Usługi Bankowe, jeśli o godzinie 11:00 brak środków, to po
    prostu przelew nie idzie i już więcej bank tym się nie zajmuje. Sprawdzone.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 19. Data: 2019-01-03 12:45:30
    Od: ń <k...@t...sie>

    Ciekawie bywa w bankach, gdy masz na dany dzień kilka przelewów, które w sumie nieco
    przekraczają saldo, ale każdy z nich poniżej
    salda by się zmieścił (a nawet n-1 by się zmieściło).
    Lub dzień wcześniej ktoś wysłał przelew do Ciebie (przykładowo masz płacone 1. i
    wpisujesz datę przyszłą swoich opłat na 2.).

  • 20. Data: 2019-01-03 13:24:29
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 3 stycznia 2019 11:42:44 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
> [...]
    oraz zakupy na allegro czy u innego chińczyka. I chyba mnie za to mBank nie kasuje

    O, to jednak się nie udało dowiedzieć i ten "jedyny" bank wciąż leży na dnie
    Anduiny... Cóż, przynajmniej wyszedłeś - bo póki co nie zauważyłem tego - z pozycji
    "jedyny bank i tylko jedyny" - to akurat bardzo rozsądne posunięcie, choć dyskutować
    można, czy akurat mBąk jest tu najlepszym wyborem. Ale rzeczywiście jeśli nie masz
    debetówki w szufladzie - nie powinien nic kasować.

> [...]
    bo ona idealnie nadaje się własnie do płacenia np podatków w ratach
    > Nie dość ze przez 3 dni będzie ponawiał to chyba jest też opcja że na sms

    Ha, znajdź no mi takiego, co to wszystkie rozumy w sprawie ST mBąka pozjadał, pewnie
    nawet jego tfurca nie potrafi z niego w pełni korzystać.
    To jest naprawdę dość zaawansowana gra komputerowa i trzeba być zdecydowanie z boku
    krzywej gaussa, by wpaść na to, że sensowniejsze wykonanie przelewu zapewni dopiero
    wejście w "przelewy cykliczne".
    Bo "seria przelewów", jak sama nazwa wskazuje, jak najbardziej umożliwia zlecenie
    pojedynczego przelewu. I rzeczywiście również w tym wypadku jest możliwość zlecenia
    powtarzania przez 3 dni oraz powiadomienia SMS o failu.
    Pozostaje pytanie - dlaczego nie ma tych możliwości przy "zwykłym" zleceniu przelewu?