  • 41. Data: 2024-01-20 16:26:07
    Temat: Re: Przelewy w dni wolne
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2024-01-20 o 16:20, Kamil Jońca pisze:

    > [...]
    >>

    > za szybko wysłałem.
    > Ale gdyby taki przedsiębiorca dał "kasa musi wpłynąć do 21 stycznia
    > 2024" to gdy wpłynie w poniedziałek, 22 to się w terminie zmieścisz.
    > KJ

    OK, tak też rozumiem, choć widzę najczęściej dodatkowe zdanie w umowach,
    że za dzień
    realizacji zobowiązania uznaje się dzień wpływu środków na rachunek
    wierzyciela.

  • 42. Data: 2024-01-20 16:32:05
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    cef <c...@i...pl> writes:

    > OK, tak też rozumiem, choć widzę najczęściej dodatkowe zdanie w
    > umowach, że za dzień
    > realizacji zobowiązania uznaje się dzień wpływu środków na rachunek
    > wierzyciela.

    No i?
    KJ

  • 43. Data: 2024-01-20 16:38:13
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Wydajemisie, tylko już nie pamiętam w którym banku, że kiedyś, jak
    zlecałeś w sobotę przelew do innego banku, to zmieniało datę na
    poniedziałkową i przelew wisiał jako zlecony na później. A teraz
    przyjmują datę dowolną, pieniądze znikają od razu a u odbiorcy są i tak
    dopiero w poniedziałek.

    MJ

  • 44. Data: 2024-01-20 16:41:34
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2024-01-20 o 15:55, cef pisze:

    > Się przenieś do Santiego, będziesz miał za darmo,
    > ale pewnie za coś innego zapłacisz.

    To tylko potwierdza ZMOWĘ.

    Nikt się nie musi ratować ani wychylać w kierunku zdobycia nowych
    klientów. Wszyscy jadą ściśle wytyczoną linią partii.

    To ma być wolny rynek?

    Żeby było jasne. Wolno prywatnym firmom robić co chcą w granicach PRAWA.

    Ale to jest REGULOWANY RYNEK za moje pieniądze

    W XXI wieku 5 zł za przelew natychmiastowy lub 3 doby trzymania mojej
    kasy w CZARNEJ DZIURZE. Taką mam WOLNOŚĆ WYBORU.

    Nie byłoby tej dyskusji gdyby nie pojebane tłumaczenie że komputery nie
    dają rady. Takie kity mogliście sobie wciskać ustalając cenę pieniądza
    na rynku międzybankowym dla WIBORU.

  • 45. Data: 2024-01-20 16:42:50
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Michał Jankowski <m...@f...edu.pl> writes:

    > Wydajemisie, tylko już nie pamiętam w którym banku, że kiedyś, jak
    > zlecałeś w sobotę przelew do innego banku, to zmieniało datę na
    > poniedziałkową i przelew wisiał jako zlecony na później. A teraz

    Nie wiem czy w inteligo tak nie było. Była z tego chyba nawet jakaś
    chryja bo ktoś zlecił przelew podatku w piątek ...
    KJ

  • 46. Data: 2024-01-20 16:51:11
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2024-01-20 o 15:59, cef pisze:

    > To, że akurat zauważasz, że w bankach Cię robią w konia,
    > to nie powód, żeby się tym chwalić na grupach. Nie zauważasz
    > jak Cię robią w konia na stacji benzynowej, u fryzjera czy w spozywczym?
    > Masz jakąś osobę z opieki społecznej przydzielona skoro tak słabo sobie
    > radzisz w życiu?

    Stacja benzynowa nie jest pod nadzorem specjalnych organów za moje
    pieniądze. Płacę WYMAGAM.

    Gdybym w spożywczym miał puste półki jak za komuny bo "SPOŁEM" jest nie
    wydolne, nie punktualne, nie dokładne, drogie jak POCZTA POLSKA a jednak
    się upieramy aby to GÓWNO istniało to też miałbym prawo PROTESTOWAĆ.

    Dla utrwalenia:

    W polskiej bankowości NIE MA WOLNEGO RYNKU.

    W polskiej bankowości toleruje się proceder przetrzymywania pieniędzy
    klientów po kilka dni bez należnego za ten czas wynagrodzenia dla klienta.

    Kurwa brukselska powiedziałby że to nie praworządne -)

  • 47. Data: 2024-01-20 17:07:48
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    _Master_ <...@...pl> writes:

    [..]

    > Stacja benzynowa nie jest pod nadzorem specjalnych organów za moje
    > pieniądze. Płacę WYMAGAM.

    Próbowałeś otworzyć i prowadzić stację?
    KJ

  • 48. Data: 2024-01-20 17:25:39
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2024-01-20 o 16:41, _Master_ pisze:

    > To tylko potwierdza ZMOWĘ.
    >
    > Nikt się nie musi ratować ani wychylać w kierunku zdobycia nowych
    > klientów. Wszyscy jadą ściśle wytyczoną linią partii.
    >
    > To ma być wolny rynek?

    Masz taką schizę, nie poradzę.

    > Żeby było jasne. Wolno prywatnym firmom robić co chcą w granicach PRAWA.
    >
    > Ale to jest REGULOWANY RYNEK za moje pieniądze

    Każdy rynek jest czymś uregulowany.

    > W XXI wieku 5 zł za przelew natychmiastowy lub 3 doby trzymania mojej
    > kasy w CZARNEJ DZIURZE. Taką mam WOLNOŚĆ WYBORU.

    Jeśli nie umiesz wybrać odpowiedniego dla siebie banku, to jesteś zawsze
    poszkodowany.

    > Nie byłoby tej dyskusji gdyby nie pojebane tłumaczenie że komputery nie
    > dają rady. Takie kity mogliście sobie wciskać ustalając cenę pieniądza
    > na rynku międzybankowym dla WIBORU.

    To też regulacja, ale pewnie nie rozumiesz.

  • 49. Data: 2024-01-20 17:27:04
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2024-01-20 o 16:32, Kamil Jońca pisze:

    > No i?
    > KJ

    No i stąd mi się uroiło, że między przedsiębiorcami jako termin
    realizacji ważny jest dzień wpływu kasy.

  • 50. Data: 2024-01-20 17:44:25
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    cef <c...@i...pl> writes:

    > No i stąd mi się uroiło, że między przedsiębiorcami jako termin
    > realizacji ważny jest dzień wpływu kasy.

    Bo zwykle tak jest. Ale jak sobie uroi, że to ma być niedziela, to i tak
    może być w poniedziałek.
    KJ