  • 11. Data: 2014-07-10 09:29:02
    Temat: Re: Przelew z kk bzwbk przez aplikacje mobilna payu
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 9 Jul 2014 02:30:44 -0700 (PDT), luc
    <b...@g...de> wrote:

    >Proszę bardzo (za http://livesmarter.pl/5-procent-zwrotu-toyota-bank-p
    romocja-przedluzona/comment-page-2/#comment-19487)

    >"PayU przy płatności Allegro ma MCC 8999, PayU przy skanowanych rachunkach z kodem
    kreskowym MCC 4900, PayU rachunek wpisany z ręki MCC 6051 (przekaz pieniężny)"

    Dzieki. Dostalem rowniez odpowiedz z payu. Napisal mi Krystian
    Drzewicki:

    "Płatności za rachunki które umożliwia aplikacja mobilna to nic innego
    jak transfer pieniężny, nie jest to zakup produktu ani usługi. Jeżeli
    bank nalicza odsetki od transakcji bezgotówkowych z takim MCC to jest
    to jak najbardziej poprawne."

    a jak dopytałem o kod to odpisał:

    "Płatność za opłaty płatność otrzyma MCC 4900."

    Pytalem konkretnie o konto wpisane z reki a nie skanowane - wiec cos
    sie tu nie zgadza z tym co Ty napisales.

    WAM
    --
    www.wpolskichgorach.pl
    www.spanienamazurach.pl

  • 12. Data: 2014-07-10 10:12:30
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "WAM" napisał w wiadomości grup
    com...

> [...]
    > jak transfer pieniężny, nie jest to zakup produktu ani usługi. Jeżeli
    > bank nalicza odsetki od transakcji bezgotówkowych z takim MCC to jest

    Ale odsetki sa od transakcji gotowkowych, w regulaminie nie ma mowy o
    gotowce, a nawet jest mowa wprost o platnosciach bezgotowkowych :)

    1. W ramach Usług świadczonych na podstawie niniejszego Regulaminu
    Użytkownik ma możliwość dostępu do narzędzi pozwalających:
    a) dokonywanie płatności drogą przelewów elektronicznych, obejmujących
    płatności bezgotówkowe poprzez przelew internetowy,
    b) dokonywanie płatności przy użyciu kart płatniczych, obejmujące płatności
    bezgotówkowe dokonywane kartami płatniczymi, które zostały dopuszczone
    przez banki do realizacji transakcji w środowisku internetowym,
    c) zapamiętanie i przypisanie do tego Użytkownika numeru i danych karty
    płatniczej lub danych instrumentów płatniczych lub danych adresowych do
    wysyłki bezpośrednio w Koncie w celu ułatwienia Użytkownikowi dokonywania
    kolejnych płatności w Sklepach internetowych, które zawarły z Operatorem
    umowę na ich udostępnienie,
    d) zapamiętanie i przypisanie do Użytkownika numeru i danych karty
    płatniczej lub danych instrumentów płatniczych lub danych adresowych do
    wysyłki za pośrednictwem Sklepu Internetowego (o ile Operator udostępni taką
    funkcjonalność w danym Sklepie Internetowym) w celu ułatwienia Użytkownikowi
    dokonywania kolejnych płatności w tym Sklepie Internetowym,
    e) zapamiętanie i przypisanie do Użytkownika elektronicznych instrumentów
    płatniczych wydanych przez Operatora na podstawie odrębnej umowy z
    Użytkownikiem oraz dokonywanie płatności tym instrumentem,
    f) złożenie, przesłanie, zapamiętanie i przypisanie do Użytkownika danych
    przekazanych przez Użytkownika we wniosku o pożyczkę kierowanym do Partnera.

  • 13. Data: 2014-07-10 10:12:51
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu czwartek, 10 lipca 2014 09:29:02 UTC+2 użytkownik WAM napisał:

    romocja-przedluzona/comment-page-2/#comment-19487)

    kodem kreskowym MCC 4900, PayU rachunek wpisany z r�ki MCC 6051 (przekaz
    pieni�ny)"

    > Dzieki. Dostalem rowniez odpowiedz z payu. Napisal mi Krystian
    >
    > Drzewicki:
    >

    > "P�atno�ci za rachunki kt�re umo�liwia aplikacja mobilna to nic innego
    >
    > jak transfer pieni�ny, nie jest to zakup produktu ani us�ugi. Je�eli
    >
    > bank nalicza odsetki od transakcji bezgot�wkowych z takim MCC to jest
    >
    > to jak najbardziej poprawne."
    >

    > a jak dopyta�em o kod to odpisa�:
    >

    > "P�atno�� za op�aty p�atno�� otrzyma MCC 4900."
    >

    > Pytalem konkretnie o konto wpisane z reki a nie skanowane - wiec cos
    >
    > sie tu nie zgadza z tym co Ty napisales.

    Zacytowałem czyjś komentarz, co do którego byłem przekonany, że to prawda. Wychodzi
    na to, że trzeba sprawdzić to osobiście - w tym miesiącu rachunek za UPC pójdzie za
    pomocą PayU z TMUBDPAB i się okaże, jak jest naprawdę...

    pzdrwm
    luc

  • 14. Data: 2014-07-10 14:23:42
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 10 Jul 2014 09:29:02 +0200, WAM <n...@n...nopl.pl> wrote:

> [...]
    >
    >Pytalem konkretnie o konto wpisane z reki a nie skanowane - wiec cos
    >sie tu nie zgadza z tym co Ty napisales.

    No i dopytalem czy aby na pewno bedzie 4900... Oto odpowiedź payu:

    "Tzw. płatności z ręki otrzymają kod MCC 6051."

    WAM
    --
    www.wpolskichgorach.pl
    www.spanienamazurach.pl

  • 15. Data: 2014-07-13 10:39:46
    Od: quiris <l...@b...biz>

    On Wednesday, July 9, 2014 11:51:34 AM UTC+2, lolekanabolek wrote:

    > no to masz pecha, bo u mnie w Citi wszystko przechodzi jako operacje bezgotowkowe,
    w aliorze bylo tak samo, bo testowalem czy przelew z reki zalapie sie na cashback

    A jaką masz kartę w Citi Visa, czy MasterCard? Mnie naliczono w Citi odsetki za
    "ręczną" transakcję (MCC 6051) na KK MasterCard.

    Pozdrawiam,
    Robert

  • 16. Data: 2014-07-13 10:42:05
    Od: quiris <l...@b...biz>

  • 17. Data: 2014-07-13 20:07:11
    Od: Raff <r...@f...it>

    Czy transakcja z kodem MCC 6051 zostanie zakwalifikowana przez bank wystawcę
    karty kredytowej jako transakcja gotówkowa?
    Moim zdaniem transakcja jest bezgotówkowa, przy użyciu karty przez internet.
    Owszem nie jest to zakup przez internet, ale inny rodzaj transakcji, jednak
    "zarzut gotówkowości transakcji" jest niejednoznaczny.

  • 18. Data: 2014-07-13 22:23:39
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2014-07-13 20:07, Raff pisze:
    > Czy transakcja z kodem MCC 6051 zostanie zakwalifikowana przez bank
    > wystawcę karty kredytowej jako transakcja gotówkowa?

    BZWBK transfer na dowolny rachunek (więc z tego co piszecie MCC 6051)
    rozliczył jako transakcję bezgotówkową.

  • 19. Data: 2014-07-13 23:21:38
    Od: mm <m...@n...net>

    W dniu 7/13/2014 10:23 PM, osa pisze:

    > BZWBK transfer na dowolny rachunek (więc z tego co piszecie MCC 6051) rozliczył
    > jako transakcję bezgotówkową.

    Bez żadnych odsetek? Transakcja była potraktowana jak "czysta" bezgotówkowa z
    grace period itp.?

    Ktoś może sprawdził KK z mBank?

  • 20. Data: 2014-07-14 00:14:14
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2014-07-13 23:21, mm pisze:

    > Bez żadnych odsetek? Transakcja była potraktowana jak "czysta"
    > bezgotówkowa z grace period itp.?

    Bez - bo to debetówka była ;) Ale dla ich systemu to chyba wszystko
    jedno? przyporządkowanie kodu do typu transakcji nie powinno zależeć od
    kart...