    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przelew z kk bzwbk przez aplikacje mobilna payu
    Date: Thu, 10 Jul 2014 10:12:30 +0200

    Użytkownik "WAM" napisał w wiadomości grup
    com...

    > Dzieki. Dostalem rowniez odpowiedz z payu. Napisal mi Krystian
    > Drzewicki:
    >

    > "Płatności za rachunki które umożliwia aplikacja mobilna to nic innego
    > jak transfer pieniężny, nie jest to zakup produktu ani usługi. Jeżeli
    > bank nalicza odsetki od transakcji bezgotówkowych z takim MCC to jest
    > to jak najbardziej poprawne."

    Ale odsetki sa od transakcji gotowkowych, w regulaminie nie ma mowy o
    gotowce, a nawet jest mowa wprost o platnosciach bezgotowkowych :)

    1. W ramach Usług świadczonych na podstawie niniejszego Regulaminu
    Użytkownik ma możliwość dostępu do narzędzi pozwalających:
    a) dokonywanie płatności drogą przelewów elektronicznych, obejmujących
    płatności bezgotówkowe poprzez przelew internetowy,
    b) dokonywanie płatności przy użyciu kart płatniczych, obejmujące płatności
    bezgotówkowe dokonywane kartami płatniczymi, które zostały dopuszczone
    przez banki do realizacji transakcji w środowisku internetowym,
    c) zapamiętanie i przypisanie do tego Użytkownika numeru i danych karty
    płatniczej lub danych instrumentów płatniczych lub danych adresowych do
    wysyłki bezpośrednio w Koncie w celu ułatwienia Użytkownikowi dokonywania
    kolejnych płatności w Sklepach internetowych, które zawarły z Operatorem
    umowę na ich udostępnienie,
    d) zapamiętanie i przypisanie do Użytkownika numeru i danych karty
    płatniczej lub danych instrumentów płatniczych lub danych adresowych do
    wysyłki za pośrednictwem Sklepu Internetowego (o ile Operator udostępni taką
    funkcjonalność w danym Sklepie Internetowym) w celu ułatwienia Użytkownikowi
    dokonywania kolejnych płatności w tym Sklepie Internetowym,
    e) zapamiętanie i przypisanie do Użytkownika elektronicznych instrumentów
    płatniczych wydanych przez Operatora na podstawie odrębnej umowy z
    Użytkownikiem oraz dokonywanie płatności tym instrumentem,
    f) złożenie, przesłanie, zapamiętanie i przypisanie do Użytkownika danych
    przekazanych przez Użytkownika we wniosku o pożyczkę kierowanym do Partnera.