  • 1. Data: 2005-05-04 21:55:19
    Temat: Przelew w PKO SA
    Od: "Paweł" <p...@v...pl>

    Witam!
    Jestem posiadaczem Euokonta O.K. w PKO SA. Czy mogę dokonać w macierzystej
    placówce banku przelewu z mojego konta na inne? Jeśli tak, to ile wynosi
    prowizja i za pomocą jakiego druku mogę to zrobić? Popularna "6"? Zachować
    powagę :D :P
    Paweł :)

  • 2. Data: 2005-05-04 23:09:04
    Temat: Re: Przelew w PKO SA
    Od: "A." <p...@n...dole.posta>

    Pawe? wrote:
    > Witam!
    > Jestem posiadaczem Euokonta O.K. w PKO SA. Czy mog? dokonaae w macierzystej
    > placówce banku przelewu z mojego konta na inne? Je?li tak, to ile wynosi
    > prowizja i za pomoc? jakiego druku mog? to zrobiae? Popularna "6"?

    Nie wiem czy Ty zartujesz czy pytasz powaznie.....
    Tak, mozesz. 4 PLN. Nie wypelniasz zadnych drukow. Przeciagasz karte,
    podajesz numer konta.

    --
    arek_ymail (.a.t.) yahoo.co.uk.NOSPAM
    Sony Clie SJ22 + SE K500i

  • 3. Data: 2005-05-05 00:15:38
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Paweł wrote:
    > Witam!
    > Jestem posiadaczem Euokonta O.K. w PKO SA. Czy mogę dokonać w macierzystej
    > placówce banku przelewu z mojego konta na inne?

    To ja ci proponuje inne rozwiązanie, znacznie szybsze.
    Jak już jesteś w banku, to podchodzisz do okienka, mówisz, że chciałeś
    wypłacić pieniądze z konta i zanim pani zabierze się za odliczanie
    gotówki, mówisz jej, że chciałbys wpłacić te pieniądze na inne konto.
    O ile to innej konto jest też w pekao s.a., to po klepnięciu przez panią
    enter pieniądze są już na koncie, a ty wychodzisz z dwoma papierkami,
    jednym - wypłata gotówkowa, drugim - wpłata gotówkowa.
    I bez jakiejkolwiek prowizji.

    Da się też w ten sposób wpłacić na konto w obcym banku, ale wówczas
    pieniądze idą dłużej i z prowizją. Nie wiem ile. 3 zł. 4.5 ?

  • 4. Data: 2005-05-05 07:36:45
    Od: "Pawel" <p...@v...pl>

    Co...? 4 zl prowizji...? Bezsensu... to ja jednak dalej bede wplacal w
    punktach na miescie umozliwiajacych przelewy... za 1 zl :-)

  • 5. Data: 2005-05-05 08:56:27
    Od: "LPoD" <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał:

> [...]
    > enter pieniądze są już na koncie, a ty wychodzisz z dwoma papierkami,
    > jednym - wypłata gotówkowa, drugim - wpłata gotówkowa.

    Ale po co tak kombinować?
    Przecież przelewy wewnętrzne są chyba bezpłatne i dokonywane natychmiastowo?
    Przynajmniej tak to działa w Pekao24.

  • 6. Data: 2005-05-05 09:39:56
    Od: "Andrzej Zacharewicz" <n...@n...pl>

    "LPoD" <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff> wrote in message

    > Ale po co tak kombinować?
    > Przecież przelewy wewnętrzne są chyba bezpłatne i dokonywane
    natychmiastowo?
    > Przynajmniej tak to działa w Pekao24.

    ale on ma Eurokonto OK:) a tam nie ma Pekao24:)
    wnioskuje z tego, że nie ma jeszcze 18 lat, więc proponuje otworzyć
    izzykonto w mbanku i tam robić przelewy. wymagana będzie zgoda rodzica na
    początek, a potem wszystko online.

    Poxft.

  • 7. Data: 2005-05-05 13:02:17
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Andrzej Zacharewicz wrote:

> [...]
    > wnioskuje z tego, że nie ma jeszcze 18 lat, więc proponuje otworzyć
    > izzykonto w mbanku i tam robić przelewy. wymagana będzie zgoda rodzica na

    tylko nie mBank.
    to jest pospolite ruszenie, a nie bank.

  • 8. Data: 2005-05-05 14:00:26
    Od: "Andrzej Zacharewicz" <n...@n...pl>