  • 11. Data: 2004-02-24 22:32:46
    Temat: Re: Przelew PKO BP > Inteligo
    Od: "Adamo 2." <a...@c...com>

    Użytkownik "..:::::.." <onet_op(usun_to)@op.pl> napisał w wiadomości
    news:c1fh0v$6gg$1@news.onet.pl...

    > zadałem pytanie i czekałem na odpowiedz a nie głupie twoje teksty w stylu
    > "moze mam jeszcze zadzwonic na infolinie i sie dowiedziec ..."

    We Wrocławiu oddział na Wita Stwosza (czynne od 7.30) pierwsza sesja jest
    zamykana o godzinie 8.00 ew. parę minut później, a nie o żadnej 9.30. Więc
    zwyczajnie nie zdążyłeś i załapałeś się dopiero na drugą sesję.

    Pozdrawiam,
    Adam

  • 12. Data: 2004-02-25 06:53:10
    Od: "..:::::.." <onet_op(usun_to)@op.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info> napisał w
    wiadomości news:c1gj3p$3g1$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Chmielu" <j...@A...pccom.info> napisał w wiadomości

    > No właśnie ZTCW od jakiegoś czasu nie idzie już przez KIR. Nie idzie też
    > online, aczkolwiek KIR omija.
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    >
    > Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    > usenet (at) nawara.info

    Jak to nie idzie przez KIR to gdzie ten przelew sie znajduje
    miedzy 8.15 (godzina księgowania w PKO BP) a 15.25 (godzina księgowania w
    Inteligo)

  • 13. Data: 2004-02-25 08:22:07
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

> [...]
    >
    > Jak to nie idzie przez KIR to gdzie ten przelew sie znajduje
    > miedzy 8.15 (godzina księgowania w PKO BP) a 15.25 (godzina księgowania w

    Przecież przelew (Wpłata w kasie PKO BP) do Inteligo idzie _Elixirem_...
    Często wpłacam na konto żony (później przelew do mBank-u na moje eKonto) i
    zawsze stemplują "ELIXIR" na wydruku...
    I na pewno idzie Eliksirem przez KIR...
    Jakżeby inaczej...?!
    --
    Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]
    [Nie "masz" Novell-a, tylko NetWare...

  • 14. Data: 2004-02-25 08:54:21
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    > Przecież przelew (Wpłata w kasie PKO BP) do Inteligo idzie _Elixirem_...
    > Często wpłacam na konto żony (później przelew do mBank-u na moje eKonto) i
    > zawsze stemplują "ELIXIR" na wydruku...

    Owszem. Te wpłaty zręcznie udają, że idą elixirem, są do tego wykorzystywane
    interfejsy elixirowe. Ale faktycznie nie opuszczają PKO BP.

  • 15. Data: 2004-02-25 08:54:47
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

> [...]

    > Jak to nie idzie przez KIR to gdzie ten przelew sie znajduje
    > miedzy 8.15 (godzina księgowania w PKO BP) a 15.25 (godzina księgowania w

    Gdzieś w zagmatwanym systemie komputerowym PKO BP SA. :-)

  • 16. Data: 2004-02-25 10:03:06
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info> napisał w
    wiadomości news:c1hnrn$3fu$1@news.onet.pl...
> [...]
    wykorzystywane
    > interfejsy elixirowe. Ale faktycznie nie opuszczają PKO BP.

    To jak ten ichni system się zwie. Pytałem "Panienkę z okienka", a ona, że
    eliksir, bo na pewno nie Cesar ani tym bardziej Sybir...?
    Jakby poszło Cesarem, to byłoby OnLine - zatwierdzenie, minuta i pieniądze
    na koncie...
    Czt ta transakcja zahacza o KIR...?
    Bo jeśli nie, to nie rozumiem tego ich systemu...

  • 17. Data: 2004-02-25 10:15:21
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    > To jak ten ichni system się zwie. Pytałem "Panienkę z okienka", a ona, że
    > eliksir, bo na pewno nie Cesar ani tym bardziej Sybir...?

    AFAIK nie ma żadnej nazwy 'handlowej'. Z poziomu obsługi banku działa to jak
    elixir. Ba, u mnie w Agencji PKO BP obsługa zawsze przybija Cezara, bo
    system nie pozwala inaczej.

    > Jakby poszło Cesarem, to byłoby OnLine - zatwierdzenie, minuta i pieniądze
    > na koncie...

    Oj, Cezar nie jest aż tak online... Chyba...

    > Czt ta transakcja zahacza o KIR...?

    Do samego KIRu nie dociera.

    > Bo jeśli nie, to nie rozumiem tego ich systemu...

    Ja też nie. :-)

  • 18. Data: 2004-02-25 10:21:15
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info> napisał w