  • 1. Data: 2004-02-24 10:02:07
    Temat: [mBank] dostałem nieaktualną TOiP...
    Od: "Manu" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Wczoraj dostałem pocztą prosbę o akutalizację umowy korzystania z kart
    płatniczych, podpisaną przez pana Piotra Gawrona. W tej samej przesyłce
    dostałem TOiP. Niestety - nieaktualną, sprzed 15 lutego. Chciałbym odesłać
    ją razem z pytaniem co to ma znaczyć właśnie do tego pana, który sie pod
    listem do mnie podpisał. Czy ktoś ma pomysł pod jaki adres?

    Tomek.

  • 2. Data: 2004-02-24 10:14:30
    Temat: Re: [mBank] dostałem nieaktualną TOiP...
    Od: "mag." <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

    Użytkownik "Manu" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > dostałem TOiP. Niestety - nieaktualną, sprzed 15 lutego. Chciałbym odesłać
    > ją razem z pytaniem co to ma znaczyć właśnie do tego pana, który sie pod
    > listem do mnie podpisał. Czy ktoś ma pomysł pod jaki adres?

    na adres mBanku :)
    I koniecznie odeslij to listem priorytetowym poleconym za potwierdzeniem
    odbioru i z podaną wartością (w końcu list jest cenny).

    m.
    zlosliwa z rana

  • 3. Data: 2004-02-24 10:32:47
    Od: "racoon" <r...@p...fm>

    > na adres mBanku :)
    > I koniecznie odeslij to listem priorytetowym poleconym za potwierdzeniem
    > odbioru i z podaną wartością (w końcu list jest cenny).

    W moim odczuciu to nic nie da. Ja mam na przykład stary i nowy TOiP
    Równie dobrze mógł bym zrobić to samo - włożyć stary i odesłać.
    Wartość dowodowa = zero.