  • 1. Data: 2002-05-21 14:05:39
    Temat: Przekształcenie wspólne -> indywidualne
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    Wiele banków umożliwia proste przekształcenie kont indywidualnych we
    wspólne, na przykład ze współmałżonkiem.
    A jak jest z zabiegiem odwrotnym? Czy jest to równie proste?

    Być może prościej jest rozwiązać i założyć nowe, ale załóżmy, że na
    koncie są lokaty wieloletnie (antybelkowe).

  • 2. Data: 2002-05-22 10:23:00
    Temat: Re: Przekształcenie wspólne -> indywidualne
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Dnia Tue, 21 May 2002 16:05:39 +0200, "Robert" <m...@k...wp.pl>
    napisał(a):

> [...]
    > Być może prościej jest rozwiązać i założyć nowe, ale załóżmy, że na
    > koncie są lokaty wieloletnie (antybelkowe).
    Ja nie miałem z tym żadnych problemów w mBanku - były wsółposiadacz
    podpisał, że się zgadza i tyle.

    --
    Górnik
    g...@g...w.pl | G.O.R.N.I.K.: General Organism Responsible for

  • 3. Data: 2002-05-22 10:40:09
    Od: <m...@p...onet.pl>

    (...)
    > Ja nie miałem z tym żadnych problemów w mBanku - były wsółposiadacz
    > podpisał, że się zgadza i tyle.

    PKO BP - zamknąć wspólne i otworzyć indywidualne. Mama miała wspólne konto z
    Ojcem. Mimo przedstawienia aktu zgonu nie dało się dokonać przekształcenia.

    BPH PBK - bez problemów. Wystarczyło okazanie aktu zgonu.

    MaciejK