  • 11. Data: 2004-06-12 21:19:44
    Temat: Re: Przekroczenie terminu odpowiedzi na skarge (Multibank)
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

    > Nie miej nadziei, tylko wez sie do roboty.

    ta! i niech poszerzy grono bezrobotnych :-(
    jakby to od niego zalezalo...

    kursor

  • 12. Data: 2004-06-12 21:22:04
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    >Jestem pracownikiem banku i czasami odpowiadam na takie skargi jak Twoja.
    >Niestety, muszę się do tego przyznać, że jeśli nam nie grożą nam jakieś
    >konsekwencje prawne lub finansowe to takie listy po prostu lekceważymy.
    ..
    > Mam nadzieję, że
    >kiedyś to się zmieni i ... mam nadzieję.

    O nadzei to się brzydko zmarły już niestety angielski dramaturg Szekspir (w
    utworze bodajże o Duńczykach traktującym) wypowiedział. Może, dla odmiany,
    obowiązki by tak wykonywać, zamiast nadzieję żywić?
    Co do prawnych konsekwencji to się jeszcze zobaczy, czy mnie wkurzą
    dostatecznie. Ja już ze dwadzieścia lat jak się w to nie bawię, ale popytam
    znajomych, co się bankami zajmują i mają innych znajomych, w Łodzi
    Tylko to takie nieeleganckie, znależć kancelarię, która ich obsługuje i
    doprowadzić ich do pionu od samej góry. Wolałbym żeby takie coś po prostu
    działało, bez nacisków (żona zawsze tępi moje zamiłowanie do dydaktyzmu),
    żeby pracownicy pracowali, zamiast mieć nadzieję.
    yayco
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 13. Data: 2004-06-12 21:31:10
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    >jesli masz pretensje co do obslugi w oddziale to udajesz sie na rozmowe na
    >kirownika
    >placowki, a nie wysylasz skarge do centrali

    Jeszcze czego, mój czas jest cenniejszy niż ich. Zadzwonić sobie mogę w
    wolnej chwili, albo emalię wysłać, czemu nie... To oni maja obowiązek (sami
    go sobie nałożyli w regulaminie, beztrosko naśladując k.p.a) odpowiedzieć na
    piśmie w ciągu 30 dni, a nie ja, nieprawdaż?

    >no to co z ciebie za klient ;)))

    Trudny, wymagający, męczący i taki na którego trudno jest zależć haka. Nie
    chciałbym mieć takiego klienta, zwłaszcza w czasie pylenia traw.

  • 14. Data: 2004-06-12 21:34:45
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    >ta! i niech poszerzy grono bezrobotnych :-(
    >jakby to od niego zalezalo...

    Jasne, nic od nikogo nie zależy, wiec usiądżmy sobie w kątku i narzekając na
    włąsną niemożność, czekajmy aż nas ktoś kupi, albo wyzwoli (to w zależności
    czy krawat jednolicie czerwony, czy też przetykany). Albo przyjadą może jacyś
    tacy do roboty, czy co...

  • 15. Data: 2004-06-12 21:45:11
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

> [...]
    > czy krawat jednolicie czerwony, czy też przetykany). Albo przyjadą może jacyś

    jasne, zawsze mozesz sie postawic
    to co, ze wyleja cie z pracy
    przeciez czeka na ciebie 10 nowych propozycji zatrudnienia

    kursor

  • 16. Data: 2004-06-12 21:59:13
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik kursor napisał:

    > ta! i niech poszerzy grono bezrobotnych :-(
    > jakby to od niego zalezalo...

    A niby od kogo. Typowo polskie podejscie.

    Bartol

  • 17. Data: 2004-06-12 22:01:19
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    >jasne, zawsze mozesz sie postawic
    nie mogę, nie będę się przed lustrem wygłupiał, dziecko może zobaczyć
    >to co, ze wyleja cie z pracy
    wylać to mnie może co najwyżej pirat drogowy, jak będę miał pecha któregoś
    pięknego dnia
    >przeciez czeka na ciebie 10 nowych propozycji zatrudnienia
    mam nadzieję, że nie

    A tak poważnie, to rozumiem, ale nie wspólczuję: poza ingerencjami Stwórcy,
    każdy znas jest tylko sumą wyborów. Lebiej samemu ich dokonywać niż pozwalać
    innym. By the way: wybierasz się jutro na wybory?

  • 18. Data: 2004-06-12 22:03:17
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    >A niby od kogo. Typowo polskie podejscie.
    >
    >Bartol

    Zdaje się, że piszemy równolegle mniej więcej to samo. Miło :-)))

  • 19. Data: 2004-06-12 22:08:28
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

    > A niby od kogo. Typowo polskie podejscie.

    ciezko Ci zrozumiec, ze walden ma takie polecenie sluzbowe?
    tak odczytuje jego post
    dziwie sie, ze mial odwage napisac to na grupie...
    zatrudnij sie na podobne stanowisko i dzialaj
    pochwal sie na grupie swoimi sukcesami

    kursor

  • 20. Data: 2004-06-12 22:20:31
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

    > A tak poważnie, to rozumiem, ale nie wspólczuję: poza ingerencjami Stwórcy,
    > każdy znas jest tylko sumą wyborów. Lebiej samemu ich dokonywać niż pozwalać
    > innym.

    nie wszyscy maja takie mozliwosci
    jezeli Ty masz -gratuluje

    > By the way: wybierasz się jutro na wybory?

    oczywiscie

    kursor