  • 21. Data: 2004-06-12 22:37:58
    Temat: Re: Przekroczenie terminu odpowiedzi na skarge (Multibank)
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    >pozwalać
    >
    >nie wszyscy maja takie mozliwosci
    >jezeli Ty masz -gratuluje
    Każdy może dokonywać samodzielnych wyborów, co nie znaczy że każdy z nas może
    dokonywać tych samych wyborów. To tak jak z jutrzejszymi wyborami: nie sądzę
    żebyśmy głosowali na te same partie, ale sądzę, że żaden z nas nie zagłosuje
    na nieszczęsliwie i wciąż utrzymującą się u władzy koalicję.
    I gratulować nie ma czego, bo ja najważniejszych swoich wyborów dokonałem
    dawno temu i czasem zazdroszczę tym, co muszą innych wyborów dokonywać
    dzisiaj. Tak czy inaczej nie idzie o identyczność, ale o skłonność do
    decydowania o sobie samym

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 22. Data: 2004-06-13 00:15:27
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    walden napisał:

    > Jestem pracownikiem banku i czasami odpowiadam na takie skargi jak
    > Twoja. Niestety, muszę się do tego przyznać, że jeśli nam nie grożą
    > nam jakieś konsekwencje prawne lub finansowe to takie listy po prostu
    > lekceważymy.

    Dzięki za szczerość.

  • 23. Data: 2004-06-13 07:57:48
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl> wrote in message
    > ciezko Ci zrozumiec, ze walden ma takie polecenie sluzbowe?
    > tak odczytuje jego post
    > dziwie sie, ze mial odwage napisac to na grupie...
    > zatrudnij sie na podobne stanowisko i dzialaj
    > pochwal sie na grupie swoimi sukcesami

    Skoro w Urzedzie Skarbowym sie da to czemu w banku mialoby sie nie dac?

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 24. Data: 2004-06-13 10:45:54
    Od: "walden" <x...@p...onet.pl>

    Niektórzy niestety źle mnie zrozumieli. Ja wiem jak należy traktować
    Klientówi i to było zawarte w mojej wypowiedzi (dość jasno jak mi się
    wydawało). Czym innym jest ogólny przykaz i zwykłe polecenie służbowe. Już
    widzę tych wszyskich odważnych grupowiczów jak oni mówią swojemu szefowi:
    nie i protestując odchodzą z pracy. Odważni są tylko na grupie a już jutro
    będą trzęśli dupami i grzecznie się kłaniali i przytakiwali

    Chciałem, na marginesie doświadczeń yayco opisać tylko niestety wciąż
    przykre zjawisko w Polsce. Brak jakiegokolwiek szacunku do Klienta, czyli do
    faceta który płaci nam (pracownikom banku) konkretną kasę za naszą pracę. Na
    szczęście odpisywanie na skargi jest tylko częścią mojej pracy jako szefa
    małego oddziału banku. I z tego powodu mam szerszą perspektywę. Niektóre
    zmiany w tabelach opłat i w regulaminach są świadomie sprzeczne z ogólnie
    obowiązującym prawem bo kto co nam zrobi. Przecież 99,99 % klientów
    skrzywdzonych przez nas nie pójdzie do sądu a ten 0,01 % i tak pójdzie w
    koszty. Niestety.

    W.

  • 25. Data: 2004-06-13 10:59:02
    Od: "KK" <krzykowal@_______WYT__NIJ_____poczta.gazeta.pl>

    "yayco" <i...@s...com> wrote in message news:04061223220477@polnews...
    > znajomych, co się bankami zajmują i mają innych znajomych, w Łodzi
    > Tylko to takie nieeleganckie, znależć kancelarię, która ich obsługuje i
    > doprowadzić ich do pionu od samej góry.

    Eeee tam kancelarię. W zdecydowanej większości banków wystarczy napisać na
    pl.biznes.banki podpisując się imieniem i nazwiskiem :))))

    pzdr
    Krzysiek

  • 26. Data: 2004-06-13 11:10:27
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    >Eeee tam kancelarię. W zdecydowanej większości banków wystarczy napisać na
    >pl.biznes.banki podpisując się imieniem i nazwiskiem :))))
    >
    >pzdr
    >Krzysiek

    Zapewne po jutrzejszej (pierwszy dzień roboczy po upływie terminu) rozmowie z
    multi rozważe taką możliwość, choć wątpię bardzo, bo nie po to wybrałem
    anonimowość, aby z niej rezygnować. Jak agenci multi banku chcą, to mogą do
    mnie napisać, i wtedy chętnie im sprawę wyłuszczę. Wbrew pozorom adres
    pocztowy jest prawdziwy, choć to forward oczywiście.
    yayco

  • 27. Data: 2004-06-13 14:30:27
    Temat: Re: Przekroczenie terminu odpowiedzi na skarge (Multibank) (OT)
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    OK, dzięki za dobre słowo i poniższego nie traktuj personalnie.
    Mam jednak wrażenie, że stara dobra teoria, dzieląca ludzi na
    wewnątrzsterownych (wychowanych dla wolnego wyboru) i zzewnątrzsterownych
    (wychowanych dla kontroli) dobrze opisuje to co sę dzieje w tym udręczonym
    przez historię i katzenjamer kraju.
    Dzisiej bijemy rekord świata na najniższą frekwencję i nawet na tej liście
    znaleźć można takich, którzy nie widzą w tym nic złego. Na wybory
    parlamentarne też nie pójdą, za to potem będą narzekać, że nikt nic z tym
    złem wokół nie robi. Taki mają IMHO do tego narzekania tytuł, jak ruscy do
    wynalazku żarowki.

    yayco (dysortografik neurotyczny)

  • 28. Data: 2004-06-13 17:21:21
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sat, 12 Jun 2004 23:31:10 +0200, "yayco" <i...@s...com>
    wrote:

    >Trudny, wymagający, męczący i taki na którego trudno jest zależć haka. Nie
    >chciałbym mieć takiego klienta, zwłaszcza w czasie pylenia traw.

    to jest piękny tekst! :-)
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 29. Data: 2004-06-13 17:38:23
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    >to jest piękny tekst! :-)

    Polecam se na przyszłość
    yayco

  • 30. Data: 2004-06-14 14:23:06
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    yayco <i...@s...com> wrote:

    > Nie chcę, chciałbym im trochę podokuczać...

    Oflaguj się.

    --
    Przemysław Maciuszko