  • 11. Data: 2012-06-10 08:46:21
    Temat: Re: Prowizja za wypłatę z obcego bankomatu
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sat, 09 Jun 2012 22:36:09 -0700, Miernik napisał(a):

    > Pewnie by się wtedy znalazło mnóstwo takich co by swoją kartą wybierali
    > w innych bankomatach i wpłacali w tym na to samo konto :)

    Błąd logiczny. Powinno być: wypłacali i wpłacali w TYM bankomacie. ;)

  • 12. Data: 2012-06-10 09:36:42
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    On Jun 10, 8:46 am, jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> wrote:

    > Błąd logiczny. Powinno być: wypłacali i wpłacali w TYM bankomacie. ;)

    Nie no, to by było zastrzeżenie "promocja nie obejmuje wpłat banknotów
    wypłaconych w tym bankomacie w ciągu ostatnich 30 dni". Te machiny
    chyba sczytują i zapamiętują numery banknotów, czy nie?

  • 13. Data: 2012-06-10 11:01:55
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu 10.06.2012 o 07:36 Miernik <p...@p...miernik.name> pisze:

    > Powinni zrobić takie bankomaty-wpłatomaty żeby jedni klienci wyciągali
    > a inni uzupełniali, i nie musieliby żadnymi konwojami jeździć. Jakby
    > mniej było wpłat niż wypłat, to mogliby zachęcić do wpłat jakimś
    > bonusem (mniejszym niż koszt konwoju). Na przykład jak stan gotówki
    > bankomatu by się zbliżał do zera, to wyświetlałby na czerwonych LED na
    > czole napis "PROMOCJA WPŁATOMATU! ZA KAŻDY 1000 ZŁ WPŁATY 1 ZŁ WIĘCEJ
    > NA KONCIE!" Pewnie by się wtedy znalazło mnóstwo takich co by swoją
    > kartą wybierali w innych bankomatach i wpłacali w tym na to samo
    > konto :)

    A kto by placil siedzacemu w srodku studentowi? ;) W polskim prawie nie ma
    przepisow pozwalajacych na instalacje urzadzen recycylingowych, choc np.
    taki ING instaluje juz urzadzenia, ktore by mogly obsluzyc taki proces.

    MK

  • 14. Data: 2012-06-10 11:46:12
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-06-09 16:58, Rezydent pisze:
    > Orientacyjnie chociażby... Czy jest to jakiś % od transakcji ? Czy może stała
    > kwota ?

    Ciekawa sprawa. Na mnie bank (Millennium, Dobre Konto) nic nie zarabia
    (nie mam kredytów i innych produktów generujących opłaty), wypłacam
    często małe kwoty, kartą jeżeli płacę to w sklepach spożywczych i na
    stacjach bo od tego mam zwrot 3% (też bank raczej nic w takim przypadku
    nie zarobi).
    Chyba nie jestem dobrym klientem :)

    I jeszcze trzymam oszczędności na 7% :)

    Mr. Owl.

  • 15. Data: 2012-06-10 11:56:14
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Miernik" napisał w wiadomości grup
    3g2000yqv.googlegroups.com...

    > wypłaconych w tym bankomacie w ciągu ostatnich 30 dni". Te machiny
    > chyba sczytują i zapamiętują numery banknotów, czy nie?

    A gdzie tam.

  • 16. Data: 2012-06-10 12:34:13
    Od: Piotr <s...@m...mil>

    W dniu 2012-06-09 17:08, Marcin Mokrzycki pisze:

    > Jest to stała kwota. Od kwietnia 2010 jest to około 1,30 zł za wypłatę.
    > Wcześniej było jakieś 3,50 zł.

    No to nieźle do mnie DB dopłacał.. Zwłaszcza że prawie nie płacę w
    sklepach kartą, wolę na bieżąco wybierać po 10, 20, 50 PLN w bankomatach.

    pozdrawiam

  • 17. Data: 2012-06-10 12:36:17
    Od: "jerry ." <m...@g...com>

    On 10 Cze, 11:46, Pan Sowa <p...@g...ru> wrote:

    > Ciekawa sprawa. Na mnie bank (Millennium, Dobre Konto) nic nie zarabia
    > (nie mam kredyt w i innych produkt w generuj cych op aty), wyp acam
    > cz sto ma e kwoty, kart je eli p ac to w sklepach spo ywczych i na
    > stacjach bo od tego mam zwrot 3% (te bank raczej nic w takim przypadku
    > nie zarobi).
    > Chyba nie jestem dobrym klientem :)
    >
    > I jeszcze trzymam oszcz dno ci na 7% :)
    >
    > Mr. Owl.

    Zakładam że sporo osób trzyma na DK więcej niż wydaje, więc pewnie
    mają w miarę tanią gotówkę na kredyty.

  • 18. Data: 2012-06-10 14:36:46
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    On Jun 10, 11:01 am, MK <m...@i...pl> wrote:
> [...]
    > przepisow pozwalajacych na instalacje urzadzen recycylingowych, choc np.
    > taki ING instaluje juz urzadzenia, ktore by mogly obsluzyc taki proces.

    No to towarzysze! Pod sejm i pikieta! Żeby uchwalili... zaraz jak się
    o tym ekolodzy dowiedzą to taki raban zrobią że w w miesiąc będzie
    ustawa o recyklingu gotówki!

  • 19. Data: 2012-06-11 01:05:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotr" jr1t75$2d6$...@n...news.atman.pl

    > No to nieźle do mnie DB dopłacał.. Zwłaszcza że prawie nie płacę w sklepach kartą,
    wolę na bieżąco wybierać po 10, 20, 50 PLN w
    > bankomatach.

    (; To ich kartą można płacić w sklepie? ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2012-06-11 08:56:58
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 10 Jun 2012 11:56:14 +0200, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:
    > A gdzie tam.

    A jak jest w wplatomatach z detekcja fałszywych banknotów? Czy sa
    100% "odporne" na fałszywki? Jeśli nie sa odporne to taki
    bankowplatomat mógłby do obiegu wracać spowrotem fałszywki... A jeśli
    kasa idzie tylko do banku to chyba ja dokładnie sprawdzają?

    --
    Marek