  • 1. Data: 2012-06-10 12:47:59
    Temat: mBank - regularne oszczędzanie
    Od: "--=olo=-- dom" <olous@USUN_TOgazeta.pl>

    Witam
    Przy puszczaniu przelewów pokazał mi sie jakiś asystent regularnego
    oszczędzania - widzę, że to jakieś ubezpieczenie - rozgryzał już ktoś ten
    temat?

    --=olo=--

  • 2. Data: 2012-06-10 15:19:40
    Temat: Re: mBank - regularne oszczędzanie
    Od: "Marcepan" <b...@t...maila>

    > Przy puszczaniu przelewów pokazał mi sie jakiś asystent regularnego
    > oszczędzania - widzę, że to jakieś ubezpieczenie - rozgryzał już ktoś ten
    > temat?

    To wirus. Zgłoś to na infolinii.

  • 3. Data: 2012-06-10 21:41:08
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Marcepan" <b...@t...maila> napisał w wiadomości

    > To wirus. Zgłoś to na infolinii.
    Na dodatek bardzo złośliwy ;)

  • 4. Data: 2012-06-10 22:05:00
    Od: " Konfabulator" <w...@N...gazeta.pl>

    Waldek <m...@n...dam> napisał(a):

    > Na dodatek bardzo złośliwy ;)

    Ale kto? Marcepan czy ten wirus??? :-)

  • 5. Data: 2012-06-10 23:41:24
    Od: "--=olo=-- dom" <olous@USUN_TOgazeta.pl>

    (...)
    > Na dodatek bardzo złośliwy ;)

    kurwa żal mi was

  • 6. Data: 2012-06-11 00:07:52
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > Przy puszczaniu przelewów pokazał mi sie jakiś asystent regularnego
    > oszczędzania - widzę, że to jakieś ubezpieczenie - rozgryzał już ktoś ten
    > temat?

    Zakłada się w 5 min i tyle samo zamyka. Chcesz to sprawdź.

    --
    Mateusz Bogusz

  • 7. Data: 2012-06-12 19:48:21
    Od: "marcin" <m...@m...ru>