  • 1. Data: 2012-06-08 23:40:08
    Temat: Przelew BGZ- BGZ optima?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Tak pytam z ciekawosci czy takie przelewy chodza on-line, ewentualnie z
    jakims tam opoznieniem, czy dziala to tak jak przelewy poza BGZ, ze do 12:00
    bezplatne a pozniej albo platny na 3-sesje, albo na nastepny dzien.

  • 2. Data: 2012-06-09 09:52:14
    Temat: Re: Przelew BGZ- BGZ optima?
    Od: Michal Pl <m...@g...com>

    W dniu piątek, 8 czerwca 2012 23:40:08 UTC+2 użytkownik Krzysztof napisał:
    > Tak pytam z ciekawosci czy takie przelewy chodza on-line, ewentualnie z
    > jakims tam opoznieniem, czy dziala to tak jak przelewy poza BGZ, ze do 12:00
    > bezplatne a pozniej albo platny na 3-sesje, albo na nastepny dzien.

    Ja wczoraj zleciłem przelew używając BlueCasha i nie doszły pieniądze. Na infolinii
    uzyskałem informację, że przelewy pomiędzy BGŻ, a BGŻ Optima są księgowane co 15 min
    od poniedziałku do piątku od 8 do 18. Ja niestety muszę czekać do pon :(