  • 1. Data: 2012-06-09 10:59:17
    Temat: Mille 7% łączne zaangażowanie
    Od: Szymon <...@...pl>

    Nie jestem pewien czy dobrze rozumiem promocję 7% na KO. Bank podliczył
    łączne zaangażowanie środków na 31.05. Przy czym wchodzą w to lokaty
    terminowe. Aby dostać 7% muszę mieć nowe środki...

    Teraz... Na 31.05 miałem na KO 0zł, ale w lokatach powiedzmy 10.000.
    Lokaty 15-dniowe. Zeszły. Czy dobrze rozumiem, że jeśli wpłacę te 10
    tys. na KO to nie obejmie mnie promocja (będą to nowe środki na KO, ale
    nie pow. łącznego zaangażowania)?
    Rozumiem, że jeśli wyślę te 10.000 poza Millenium i potem wrócą to nadal
    nie będę miał 7% (nie przekroczę stanu z 31.05). Jeśli natomiast przyślę
    20.000 i wrzucę na KO to 10.000 będzie na standardowym oprocentowaniu, a
    10.000 (jako nowe) na 7%.

    Moje pytanie brzmi: czy dobrze to ogarniam? W Millenium nie podają % dla
    danego konta i dopiero po odsetkach można się doliczyć na jaki % leżą
    środki, czyli można się trochę przejechać.
    Szymon

  • 2. Data: 2012-06-09 12:15:23
    Temat: Re: Mille 7% łączne zaangażowanie
    Od: V <r...@g...com>

    W dniu 2012-06-09 10:59, Szymon pisze:
> [...]
    > danego konta i dopiero po odsetkach można się doliczyć na jaki % leżą
    > środki, czyli można się trochę przejechać.

    Dobrze kombinujesz, ale dlaczego kombinujesz? Czego nie rozumiesz?
    Chodzi o "nowe środki" względem tych, które miałeś w banku 31.05.
    Mieszanie nie pomoże... Jedyna niejasność, to ewentualnie nie pamiętasz
    ile miałeś tego dnia :D Wszystko ponad łączne saldo z 31 maja zostanie
    oprocentowane wg progów:

    7% - Do 25 000 włącznie
    6,00% - Nadwyżka ponad 25 000 do 50 000 włącznie
    5,50% - Nadwyżka ponad 50 000 do 100 000 włącznie
    5,50% - Nadwyżka ponad 100 000

    V.

  • 3. Data: 2012-06-09 13:34:19
    Od: Szymon <...@...pl>

    > Dobrze kombinujesz, ale dlaczego kombinujesz? Czego nie rozumiesz?

    Do tej pory spotykałem się z tym, że "nowe środki" oznaczały jedynie to,
    co jest na KO. Tutaj zakręcono tak, że wolę się upewnić.

    > Chodzi o "nowe środki" względem tych, które miałeś w banku 31.05.

    Kwestia semantyki. 2.06 wycofałem wszystko. 10.06 wpłaciłem trochę. Tak
    na logikę to powiedziałbym, że od 10.06 mam nowe środki. Największym
    problemem dla mnie jest to, iż nigdzie nie mogę sprawdzić jak jest w
    danej chwili oprocentowany rachunek.

    > Mieszanie nie pomoże... Jedyna niejasność, to ewentualnie nie pamiętasz

    Mniej więcej pamiętam... Dzięki za wyjaśnienia.

  • 4. Data: 2012-06-09 15:28:21
    Od: V <r...@g...com>

    W dniu 2012-06-09 13:34, Szymon pisze:

> [...]

    > Największym
    > problemem dla mnie jest to, iż nigdzie nie mogę sprawdzić jak jest w

    Nie nie możesz, tylko nie chcesz sprawdzić...
    Posiadane w mille środki w dniu 31.05 odejmij od tych, które masz po tej
    dacie i rozrzuć po progach, które zamieściłem wcześniej, średnie ważone
    oprocentowanie sobie policz...

  • 5. Data: 2012-06-09 16:26:47
    Od: Szymon <...@...pl>

    W dniu 2012-06-09 15:28, V pisze:

    > Nie nie możesz, tylko nie chcesz sprawdzić...

    Nie można nigdzie w serwisie transakcyjnym sprawdzić. Po prostu się nie da.

    > Posiadane w mille środki w dniu 31.05 odejmij od tych, które masz po tej
    > dacie i rozrzuć po progach, które zamieściłem wcześniej, średnie ważone
    > oprocentowanie sobie policz...

    buhahaa... i co jeszcze? ;-) Nie, dzięki. Promocja okazała się być
    niepoważna, więc sobie daruję.

  • 6. Data: 2012-06-11 18:11:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "V" jqvj1n$8ll$...@u...news.interia.pl

    : Posiadane w mille środki w dniu 31.05
    : odejmij od tych, które masz po tej dacie

    Dobre środki też są brane pod uwagę? Jeśli miałem
    30 maja 10k na Dobrym Koncie i przelalem wczoraj
    te 10K z Dobrego na KO -- ile mam nowych środkow?

    : i rozrzuć po progach, które zamieściłem wcześniej,
    : średnie ważone oprocentowanie sobie policz...

    To jak z energią elektryczną. Pytam, ile kosztuje
    1 kWh a dostaję sposób liczenia -- liczbę godzin
    mnożysz przez obciążenie w kilowatach i masz...

    -=-

    -- Proszę łożyć się na kozetce i odsłonić stopy.
    -- Ma położyć się w butach, czy buty mam zdjąć?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2012-06-11 20:00:06
    Od: Szymon <...@...pl>

    > Dobre środki też są brane pod uwagę? Jeśli miałem
    > 30 maja 10k na Dobrym Koncie i przelalem wczoraj
    > te 10K z Dobrego na KO -- ile mam nowych środkow?

    Zero! I nie liczy Ci się 7%. Dostałem już oficjalne info z banku.

  • 8. Data: 2012-06-11 20:05:54
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Szymon <...@...pl> writes:

    > Zero! I nie liczy Ci się 7%. Dostałem już oficjalne info z banku.

    Znaczy przeczytałeś regulamin tej promocji, tak?
    KJ

    Everything should be built top-down, except the first time.

  • 9. Data: 2012-06-11 20:20:46
    Od: Szymon <...@...pl>

    W dniu 2012-06-11 20:05, Kamil Jońca pisze:
    > Znaczy przeczytałeś regulamin tej promocji, tak?

    To już dość dawno, jednak nie jest łatwo zrozumieć, co autor miał na
    myśli ;-) Oficjalna odpowiedź z banku to także podanie mojego
    zaangażowania co do grosza na dzień 31.05, bowiem też informacji także
    nie ma w serwisie transakcyjnym.

  • 10. Data: 2012-06-11 20:27:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Szymon" jr5bmv$4tv$...@n...task.gda.pl

    > Zero! I nie liczy Ci się 7%. Dostałem już oficjalne info z banku.

    Czyli nie warto było trzymać na Dobrym koncie szmalu.
    Ja miałem tam w tych dniach 2 działki -- około 1/2k.

    A na pozostałych miałem zero. Teraz mam na KO około
    10k i zamierzam to podnieść do 13k. Na Dobrym mam nadal około 1/2k.

    Czy zatem będę miał 7% od 10k teraz i 7% od 13k później, gdy dorzucę do KO 3k?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'