  • 11. Data: 2009-02-09 11:37:07
    Temat: Re: Proste pytanie
    Od: Maverick <m...@p...fm>

    Piotr wrote:

    > Nieprawda. Oplata za karte jest niezalezna od tego czy masz powyzej 800 zl
    > na koncie.
    > Nie placisz za konto przy powyzszym warunku ( 800zl /miesiac), a za karte
    > placisz !

    Taak, zapomnialem sie i zbyt skrotowo napisalem, chodzilo mi o to , ze
    gdy masz >800/miesiac wplywow, to jedyna oplata jest oplata za karte.

    --
    Regards,
    Maverick

  • 12. Data: 2009-02-09 12:22:48
    Od: "Ellesine " <e...@g...pl>

    A jakie Panowie mają zdanie o Inteligo?

  • 13. Data: 2009-02-09 12:34:28
    Od: "Patryk" <p...@w...pl>

    > Pytanie cokolwiek naiwne, ale jaki bank byłby najlepszy dla naprawdę
    > drobnego
    > ciułacza? Bez stałych dochodów, wpłaty w miarę regularne, ale różnej
    > wysokości. Coś w stylu kieszonkowego.

    Ze swojej strony (dosłownie) polecam mBank:
    http://mbank.netwaluta.pl/

    Mam tam konto z 7 lat, zakładałem jak byłem jeszcze w liceum. Nigdy nie
    miałem powodów do narzekań.

    --
    Patryk

  • 14. Data: 2009-02-09 12:37:41
    Od: Maverick <m...@p...fm>

    Ellesine wrote:
    > A jakie Panowie mają zdanie o Inteligo?

    Gdyby poprawili oferte depozytowa to nawet oplaty za przelewy mozna by
    zniesc - ogolnie fajny, intuicyjny interface - do tego darmowy numer (w
    tym przelewy przez telefon miedzy wlasnymi kontami), mnostwo bankomatow
    za free - tylko tracisz duzo kasy na nieoprocentowanych kontach, a ich
    konta oszczednosciowe to smiech na sali (sluza tylko wyciaganiu oplat za
    2-gi i kolejne przelewy)

    --
    Regards,
    Maverick

  • 15. Data: 2009-02-09 14:01:19
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Jasne, proszę Cię wyfiltruj wszystkie obciążenia rachunku zapłacone przez PZ.

    -----

  • 16. Data: 2009-02-09 14:03:40
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    666 pisze:
    > Jasne, proszę Cię wyfiltruj wszystkie obciążenia rachunku zapłacone przez PZ.

    Da się bez problemu.

    Dla mnie fajny jest w inteligo debet. Korzystam czasami pod koniec
    miesiąca, na kilkadziesiąt lub kilkaset zł. Kosztuje złotówkę na
    miesiąc, limit 2000 zł, trudno o tańsze zabezpieczenie "na wszelki wypadek".

    Karol

  • 17. Data: 2009-02-09 15:54:07
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    A jak?

    -----

  • 18. Data: 2009-02-09 20:25:46
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "Patryk" <p...@w...pl> wrote in message

    > Ze swojej strony (dosłownie) polecam mBank:
    > http://mbank.netwaluta.pl/

    UWAGA

    NIGDY nie należy podawać danych osobowych na innych stronach niż strona
    banku.

    Strona mBanku: http://www.mbank.pl.

  • 19. Data: 2009-02-09 21:03:53
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Polbank. Całkiem darmo i wysoko oprocentowane.

    MichalL

  • 20. Data: 2009-02-09 21:28:01
    Od: Schliesky <t...@m...pl>

    LadyRoot wrote:
    > mBank nie jest na kieszonkowe i to jest IMHO jego największa wada.
    > Powiedz babci, żeby ci awaryjnie pożyczyła kasę z drugiego końca Polski.
    > Brak możliwości "marmurkowych" wpłat dyskwalifikuje ten podmiot jako bank
    > dla młodych ludzi (np. studentów).

    Nie generalizuj, ja tam jako student bardzo sobie mBank chwaliłem. Żyło
    się z kredytu studenckiego, stypendium socjalnego, a jak jeszcze czasami
    naukowe wpadło, to byłem Pan! Tak więc zależy jak leży, ja nie miałem
    potrzeby wpłacania gotówki.