  • 1. Data: 2005-07-26 14:12:06
    Temat: Prośba o poradę.
    Od: "Akcent" <c...@o...pl>

    Witam.

    W dniu dzisiejszym arogancja pracowników (!?) PekaoSA sięgnęła zenitu, w
    związku z czym postanowiłem zakończyć - trwającą niecałe 5 lat - współpracę
    z tymi mentalnymi komuchami.

    Posiadam konto osobiste (E +) i kartę kredytową (srebrną). Często korzystam
    z przelewów via internet, mam ok. 5 zdefiniowanych i 2 stałe. karta
    kredytowa nie jest za często używana, jednak przydaje się.

    Z tego, co wiem jest kilka banków (oprócz Citi i ReiffeisenBank) wydających
    kartę kredytową bez konieczności posiadania rachunku. Tutaj oferta WBK jest
    wyjątkowo kusząca. Zapewne z nimi podpiszę stosowną umowę.

    Moje pytanie dotyczy konta osobistego. Nie upieram się, aby był to bank
    fizyczny - nie mam oporów przed internetowymi. Poprawcie mnie, ale z tego,
    co popatrzyłem na różne oferty, propozycja Eurokonta plus z Pekao24 (opłata
    ca. 12 zł, nielimitowane przelewy via net) wydaje się nie mieć konkurencji.
    Szkopuł w ich metodach obsługi klienta i... wyjątkowo niskich stopach na
    lokatach.

    Czy oprócz VW, mBanku, Multibanku, no ewentualnie BPH możecie coś polecić.
    Potrzeby z grubsza znacie ;)

    Pzdr.,
    A.

  • 2. Data: 2005-07-26 14:42:01
    Temat: Re: Prośba o poradę.
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Akcent wrote:
    [...]

    > Czy oprócz VW, mBanku, Multibanku, no ewentualnie BPH możecie coś polecić.
    > Potrzeby z grubsza znacie ;)

    Dlaczego nie multibank ?
    KJ

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y

  • 3. Data: 2005-07-26 15:15:39
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Inteligo ? Citi ? Lukas ?

    Nie wierzę, że nie ma nic atrakcyjniejszego od Pekao.

    MichalL

  • 4. Data: 2005-07-26 15:25:08
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Dlaczego nie multibank ?
    > KJ

    Przeciez on Multi nie wykluczył

    Darek

  • 5. Data: 2005-07-26 16:17:29
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 26 Jul 2005 16:12:06 +0200, "Akcent" <c...@o...pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >związku z czym postanowiłem zakończyć - trwającą niecałe 5 lat - współpracę

    Rychło w czas. :)

    >Z tego, co wiem jest kilka banków (oprócz Citi i ReiffeisenBank) wydających
    >kartę kredytową bez konieczności posiadania rachunku. Tutaj oferta WBK jest
    >wyjątkowo kusząca. Zapewne z nimi podpiszę stosowną umowę.

    WBK, ING, BPH, Multibank itd. Właściwie chyba niewiele banków wymaga ROR do
    karty, bo niby dlaczego miałoby mi to być potrzebne?

> [...]
    >ca. 12 zł, nielimitowane przelewy via net) wydaje się nie mieć konkurencji.

    Znaczy w którym miejscu nie ma konkurencji? Jak w wysokości opłat to faktycznie.
    :)

> [...]
    >lokatach.
    >
    >Czy oprócz VW, mBanku, Multibanku, no ewentualnie BPH możecie coś polecić.

    Multibank:
    - ROR, fundusze, karta kredytowa, darmowe przelewy oraz zlecenia stałe - koszt 3
    zł/mies. + 2 zł/mies. za kartę Visa Electron
    + Inteligo: duża sieć bankomatów PKO BP, przy średnim saldzie 100 zł jedyna
    opłata to 0,99/mies. za kartę.

  • 6. Data: 2005-07-26 16:18:55
    Od: "Akcent" <n...@o...pl>

    > Nie wierzę, że nie ma nic atrakcyjniejszego od Pekao.

    WBK, Lukas, Millenium, ING...

    Są. A i owszem. Tylko jeszcze nie miałem czasu zliczyć wszystkich zmiennych.
    Jutro, albo dzisiaj wieczorem, jak pozestawiam wszelkie parametry pochwalę
    się wyborem.

    Niestety na portalach bankowych nie zawsze są aktualne informacje, nowe
    plany, itp. Czeka mnie odwiedzenie ok. 12 witryn ://

    A.

    PS: do tego dochodzi czynnik niemierzalny. Samopoczucie w oddziale, iloś
    bankomatów, itp...

  • 7. Data: 2005-07-26 17:24:51
    Od: trainer <t...@p...org>

    Akcent wrote:
    > Z tego, co wiem jest kilka banków (oprócz Citi i ReiffeisenBank) wydających
    > kartę kredytową bez konieczności posiadania rachunku. Tutaj oferta WBK jest
    > wyjątkowo kusząca. Zapewne z nimi podpiszę stosowną umowę.

    a co jest tak kuszącego w ofercie BZWBK (nie flejmuję, tylko naprawdę
    nie wiem!). Z tego co wiem kosztuje ona ok 60 zł rocznie, to na tym tle
    lepsza będzie któraś z kart w darmowych promocjach: BPH - wydłużony
    pierwszy okres rozliczeniowy + możliwość zbierania punktów premium club
    albo chociaż ING z ich długopisem :-)))
    a jeżeli chodzi o chip to nie jest to wielkie zabezpieczenie z punktu
    widzenia klienta, raczej dla banku

    ale może nie dojrzałem jakiejs gratki na stronie BZWBK, a własnie jestem
    na etapie składania wniosku, wiec o co naprawdę chodzi z ich ofertą?

    pozdr
    trainer

  • 8. Data: 2005-07-26 17:56:24
    Od: "Bartek" <n...@m...com>

    Użytkownik "Sławomir Szyszło"

    > + Inteligo: duża sieć bankomatów PKO BP, przy średnim saldzie 100 zł
    > jedyna
    > opłata to 0,99/mies. za kartę.

    Nie zapominaj o 99 gr za każdy przelew.

  • 9. Data: 2005-07-26 17:58:34
    Od: "Akcent" <n...@o...pl>

    > ale może nie dojrzałem jakiejs gratki na stronie BZWBK, a własnie jestem
    > na etapie składania wniosku, wiec o co naprawdę chodzi z ich ofertą?

    pierwszy rok gratis za użytkowanie karty.
    okres rozrachunkowy 51 dni.
    karta z chipem i ze zdjęciem.

    pzdr.
    A.

  • 10. Data: 2005-07-26 18:00:19
    Od: "Akcent" <n...@o...pl>

    > ale może nie dojrzałem jakiejs gratki na stronie BZWBK, a własnie jestem
    > na etapie składania wniosku, wiec o co naprawdę chodzi z ich ofertą?

    BTW, gdzie składasz wniosek? Powody?

    :)

    Podziel się zebraną wiedzą :D

    pzdr.,